Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do ...
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odby...
Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracj...
Responsywne strony internetowe to podstawa współczesnego podejścia do projektowania. Korzystając tylko z języka HTML oraz arkuszy stylów, każdy element należy opisać osobno.Dzię...
Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe ...
Książka w przystępny sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem stron internetowych dostosowanych do różnych urządzeń. Opisano w niej nowoczesne sposoby tworze...
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odby...
Książka ułatwi czytelnikowi opanowanie informacji niezbędnych do przygotowania się do egzaminu REQB® Certyfikowany Profesjonalista Inżynierii Wymagań (ang. Certified Professional for Requ...
Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ...
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne...
Inżynieria wymagań to kluczowa faza każdego projektu informatycznego. Od jej powodzenia zależy sukces całego przedsięwzięcia. Dobrze przeprowadzony proces zbierania, modelowania i zarządzania wymag...
W książce omówiono wszystkie tematy wymienione w planie nauczania ISTQB® Certyfikowany Tester dla poziomu podstawowego z roku 2011. Aby ułatwić naukę i zrozumienie podejmowanych temat&oa...
Drugi tom niezwykle życzliwie przyjętej przez Czytelników serii Testowanie oprogramowania w praktyce to kontynuacja idei opisywania przez praktyków – dla praktyków &ndash...
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odby...
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe.Wektory, czyli jeszcze więcej ...
W ostatnich latach rośnie zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych, takich jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem. Istniejące książki i pu...
Niniejsza książka jest wyjątkową pozycją na rynku literaturytesterskiej. Autorzy - praktycy testowania - przedstawiają rzeczywisteproblemy, z jakimi przyszło się im zmierzyć w pracy zaw...
Łatwiej znosi się złą rzeczywistość, gdy się od niej myślą do lepszej odbiega. (z Przedmowy do wydania pierwszego i drugiego, Warszawa 1939 - Kraków 1947) Długo oczekiwane wzno...
Kolejne wydanie wielokrotnie wznawianego, klasycznego już, podręcznika do historii filozofii. Autor – filozof i historyk filozofii, estetyk i historyk sztuki, etyk, wykładowca, nauczyciel kil...
Dzieje sześciu pojęć to książka należąca do kanonu dzieł Władysława Tatarkiewicza. Jest kompendium dotyczącym podstawowych pojęć estetyki: sztuki, piękna, formy, twórczości, odtwórczo...