W monografii „(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Wgląd w praktykę” ukazano teoretyczne, metodologiczne i empiryczne aspekty codziennej pracy nauczyciela ...
Publikacja stanowi propozycję teoretyczno-metodologicznego ujęcia diagnozy resocjalizacyjnej w perspektywie pozytywnej. Autorka przedstawia założenia teoretyczne diagnozy pozytywnej w resocjalizacj...
Proponowana publikacja stanowi drugą, uzupełniającą część monografii, dotyczącej diagnozy pozytywnej w resocjalizacji (Diagnoza pozytywna w resocjalizacji. Model teoretyczny i metodologiczny, UŚ, K...
Przedstawiony przeze mnie problem ma złożony charakter. W niniejszej pracy zaprezentowałam inne ujęcie metodologiczne, niż opisywane dotąd w literaturze przedmiotu odnośnie procesów komunika...
Książka – Studia o aktywnym uczeniu się dzieci. Wybrane problemy edukacji wczesnoszkolnej. Materiały dla studentów i nauczycieli jest skierowana przede wszystkim do osób doskona...
Teksty pomieszczone w Tajemniczych ogrodach są poświęcone wybitnym pisarzom i utworom adresowanym do niedorosłych odbiorców. Tematycznie wiążą się z szeroko pojmowanym krajem lat dziecinnych...
Książka zawiera rozprawy i szkice poświęcone klasyce literatury młodzieżowej, współczesnym powrotom do niej i nowym odczytaniom oraz uzupełnieniom. Drugi nurt rozważań dotyczy nowych zjawisk...