0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Cyfrowe dzieci - Adam Szwedzik

Cyfrowe dzieci

Zjawisko, uwarunkowania, kluczowe problemy

Wydawca: Aspra
Sam problem cyberprzestrzeni, obecności w niej pokolenia najmłodszych nie jest zagadnieniem, które można po prostu rozstrzygnąć, rozwiązać, zniwelować. Takie ewentualne próby byłyby p...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji - Alicja Jaskiernia

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Wydawca: Aspra
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wza...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narkotyki i dopalacze - Bronisław P. Rosik

Narkotyki i dopalacze

Zjawisko, zagrożenia, rozpoznawanie zachowań, profilaktyka

Wydawca: Aspra
Przedstawiona pozycja to kolejna, jakże udana publikacja z serii dotyczącej problemów narkomanii autorstwa uznanych badaczy problematyki przestępczości, zaburzeń i uzależnień. Koordynujący s...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narkotyki i narkomania - Marek Walancik

Narkotyki i narkomania

Zjawiska globalne - problemy lokalne

Wydawca: Aspra
"To opracowanie, które winno się stać zadekretowaną i absolutnie obowiązkową lekturą dorosłych, a przede wszystkim pedagogów i nauczycieli. Autorzy donoszą tu bowiem o sprawach, ...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Od telewizji masowej do Netfliksa - Alicja Jaskiernia

Od telewizji masowej do Netfliksa

Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zar&oacu...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach - Alicja Jaskiernia

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Wydawca: Aspra
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność m...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Publiczność mediów w epoce cyfrowej - Alicja Jaskiernia

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Ważnym aspektem współczesnych badań med...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy medialne w XXI wieku - Alicja Jaskiernia

Systemy medialne w XXI wieku

Wspólne czy różne drogi rozwoju?

Wydawca: Aspra
Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opi...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Transformacja regionu przemysłowego w kierunku regionu wiedzy - Małgorzata Suchacka

Transformacja regionu przemysłowego w kierunku regionu wiedzy

Studium socjologiczne województwa śląskiego

Przedstawiona książka stanowi zwięzłą analizę aktualnych opinii najważniejszych aktorów regionalnych – przedsiębiorców, decydentów i ekspertów – na temat sza...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zachowania ryzykowne nastolatków - Adam Szwedzik

Zachowania ryzykowne nastolatków

Wydawca: Aspra
W publikacji w sposób dogłębny, szczególnie od strony ilościowej, dokonano analizy wielostronnych zachowań ryzykownych współczesnej młodzieży. Diagnoza tego negatywnego zjawisk...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20