0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik - 16 %

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
82,68 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych

Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Pełne przywództwo - Friedman Stewart D.

Pełne przywództwo

Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia

Wydawca: Wolters Kluwer
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Siedem kultur kapitalizmu - Charles Hampden-Turner

Siedem kultur kapitalizmu

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie strategiczne - Floyd Steven W.

Zarządzanie strategiczne

Podejście zasobowe

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - to działa! - Shellye Archambeau

Marketing - to działa!

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska - Outlet

Autor: Dale LehmanIvan Png
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska

Książka (miękka)
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska

Autor: Dale LehmanIvan Png
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Niedostępny
Zobacz więcej
Daj się znaleźć w sieci - Heather Lutze

Daj się znaleźć w sieci

Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Autor: Heather Lutze
Wydawca: Wolters Kluwer
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadcze...
Niedostępny
Zobacz więcej
Koordynacja działalności przedsiębiorstw - David Aaker

Koordynacja działalności przedsiębiorstw

Marketingowe integrowanie silosów

Autor: David Aaker
Wydawca: Wolters Kluwer
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, kt&oa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Książka (miękka)
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa - Igor Postuła

Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa

Autor: Igor Postuła
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje dział...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczne strategie na trudne czasy - Patrick Forsyth

Skuteczne strategie na trudne czasy

Wydawca: Wolters Kluwer
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie - Barney Jay B.

Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie

Wydawca: Wolters Kluwer
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych

Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczny kierownik projektu - Richard Newton

Skuteczny kierownik projektu

Sztuka osiągania celów

Wydawca: Wolters Kluwer
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat do...
Niedostępny
Zobacz więcej
Małymi krokami do wielkości - Frank Prestipino

Małymi krokami do wielkości

Jak rozwinąć własną firmę

Wydawca: Wolters Kluwer
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak:wykorzystać do mak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Aspekty praktyczne

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20