0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie i planowanie marketingowe

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Podstawowe zagadnienia z zakresu zarządzania i planowania marketingowego
Analiza SWOT
Formułowanie strategii marketingowej
Analiza finansowa

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 8373481591
  • EAN: 9788373481596
  • Liczba stron: 108
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.20kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

92,65 zł 109,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie operacyjne

W niniejszym podręczniku dominuje menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady z życia wzięte pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzyst...
47,18 zł 69,00 zł
Do koszyka

Mity marketingowe

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sob...
50,73 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie motywacją pracowników

W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki „Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych system&o...
62,63 zł 75,00 zł
Do koszyka

Menedżerskie zarządzanie jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej

Turbulentne otoczenie systemu pomocy społecznej wywołane m.in. migracjami, skutkami pandemii COVID-19, procesami demograficznymi, terroryzmem czy globalizacją determinuje poszukiwanie narzędzi zwiększających skuteczność działania jednostek. Powodem pod...
62,63 zł 75,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie organizacją w sytuacjach kryzysowych

W publikacji Autorzy przedstawili związki teorii i praktyki zarządzania z perspektywy sytuacji kryzysowych, z jakimi przyszło się mierzyć organizacjom w XXI w. Część teoretyczną monografii wzbogacono wynikami oryginalnych badań oraz danymi wtórn...
137,17 zł 199,00 zł
Do koszyka

Zaawansowane zarządzanie pamięcią w .NET Lepszy kod wydajność i skalowalność

Ta książka pozwoli lepiej zrozumieć wewnętrzne działanie zarządzania pamięcią w .NET, związane z tym pułapki i techniki, które pozwolą skutecznie unikać szerokiej gamy problemów związanych z wydajnością i skalowalnością tworzonego oprogra...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!