0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wartości członków subkultur młodzieżowych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wartości członków subkultur młodzieżowych

„Problematyka wartości od kilkudziesięciu lat stanowi jeden z głównych nurtów analiz w naukach społecznych i humanistycznych. O ile jeszcze w okresie międzywojennym znajdowało to wyraz przede wszystkim w pogłębionych teoretycznych, o tyle w ostatnich dziesięcioleciach są one często dopełniane przez różnorodne publikacje prezentujące wyniki badań empirycznych. Wynika to z dużego znaczenia problematyki aksjologicznej w codziennym życiu. Badania empiryczne są tym bardziej potrzebne, że w związku z gwałtownymi zmianami we współczesnym świecie, intensyfikacją procesów globalizacji i bardzo szybkim postępem naukowo-technicznym mamy do czynienia z bardzo szybkimi przemianami społecznymi i kulturowymi. (…) Autorka przeprowadziła badania wśród członków różnych subkultur młodzieżowych: szalikowców, hip-hopowców i fanów muzyki techno. Pozwalają one poznać cechy wspólne stosunku do wartości przedstawicieli różnych subkultur, jak i specyfikę świadomości aksjologicznej przedstawicieli poszczególnych grup. (…) Autorka podjęła ważny, niewystarczająco rozpoznany temat. Przeprowadziła interesujące poznawczo badania, które prowadzą do ważnych wniosków dla teorii i praktyki pedagogicznej. Dlatego książka Ewy Sowa-Behtane może zainteresować teoretyków i praktyków zajmujących się wychowaniem współczesnej młodzieży”.

Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Mirosława J. Szymańskiego

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788327710222
  • EAN: 9788327710222
  • Liczba stron: 346
  • Wymiary: 15.5x23.0cm
  • Waga: 0.51kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

41,22 zł 52,00 zł
Do koszyka

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element syste...
60,78 zł 89,00 zł
Do koszyka

Mapowanie wrażeń Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje...
30,73 zł 42,00 zł
Do koszyka

Wartości w działaniu

W analizach, których wyniki prezentujemy w niniejszej publikacji, odchodzimy od systematycznego prezentowania danych EVS, skupiając się na wydobyciu tego, w jaki sposób wartości wplatają się w życie jednostek i funkcjonowanie społeczeństw...
29,13 zł 44,90 zł
Do koszyka

Mów, słuchaj, zrozum. Zadbaj o poczucie własnej wartości swojego dziecka.

Jak słuchać uważnie swojego dziecka, jak z nim rozmawiać, aby stworzyć szansę na prawdziwe porozumienie? Jak komunikować się w trudnych i stresujących sytuacjach i jak budować więź na co dzień? To poczucie własnej wartości stanowi podstawę, na kt&oacut...
30,33 zł 44,90 zł
Do koszyka

Zdobądź pewność siebie i poczucie własnej wartości

MOŻESZ STAĆ SIĘ TYM, KIM CHCESZ! Wiara w siebie, czyli poczucie, że możemy osiągnąć swoje cele, to podstawowy składnik bogatego, wypełnionego sensem życia. Brak tej cechy stanowi kluczową przyczynę życiowych niepowodzeń. J. Murphy proponuje w tej książ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!