0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

The Social Gangster

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Autor: Arthur B. Reeve

  • Wydawca: KtoCzyta.pl

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,90 zł
22,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

The Social Gangster

The fifth volume in the chronicles of Craig Kennedy, scientific detective, takes up the familiar and successful formula for a new round of adventures. Craig Kennedy continues to amaze with his usual sorts of crimes – jewel theft, missing persons, wrongly accused suspects, fixed horse races, arson, murder, and blackmail – but he uses scientific procedures to analyze the evidence, sometimes involving fantastical devices. „The Social Gangster” is the story focused on a mysterious robbery, which gives a glimpse of a greater threat hanging over social life of big city youngsters. But no one seems to be concerned enough with it, until it is too late. It is up to Kennedy and his science to resolve the case and reduce the impact falling on the society.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura piękna
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-8162-693-4
  • Liczba stron: 279
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Al-Gahiz and his theory of social communication

Al-Ğāhiz, an Arabic scientist of the 9th century, belongs to the thinkers whose participation in and contribution to the development of the world science has not been recognized and appreciated. The great erudite and author of numerous works in various...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Advances in Contemplative Social Research

This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for contemporary social sciences. The formulated conclusio...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Studying the Memory of Communism. Genealogies, Social Practices and Communication

Rigels Halili, Adam Kola, Guido Franzinetti, Introduction / 7Ene Koresaar, Kirsti Joesalu, Post-communist memories and life stories in Estonia: from memory work to life historical memory studies / 19Almantas Samalavičius, Memory...
42,48 zł 47,20 zł
Do koszyka

Social Media strategicznie wprowadzenie

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna &nda...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Mining Social-Driven Data

AbstractThe Web 2.0 revolution spreading over the Internet has dramatically changed the way data is gathered and processed by web applications. The static, authoritarian model of the Web has been abandoned in favor of dynamic, community-dri...
24,57 zł 27,30 zł
Do koszyka

Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stan...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!