0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788322731765
  • EAN: 9788322731765
  • Liczba stron: 212
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.40kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

46,60 zł 49,90 zł
Do koszyka

Transdiagnostyczna terapia zaburzeń emocjonalnych młodzieży. Poradnik

Nastolatki, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emocjonalna ekspresja komunikują, że trudno im znieść włas...
83,85 zł 129,00 zł
Do koszyka

Kontrola trzeźwości pracowników po zmianach

• Dobór grupy pracowników do kontroli• Stan po użyciu a stan nietrzeźwości• Pracownik, który przeprowadzi pomiar trzeźwości• Badanie na obecność narkotykówObowiązek zachowani...
30,12 zł 44,90 zł
Do koszyka

Przemoc emocjonalna

Przemoc emocjonalna poniża, czyni człowieka bezbronnym i chorym. Pojawia się w każdym obszarze życia: w pracy, w szkole, w rodzinie, w związku. Często występuje mimochodem. To sprawia, że trudno jest się przed nią bronić. Werner Bartens, lekarz i autor...
46,76 zł 56,00 zł
Do koszyka

Wielopłaszczyznowy system kontroli ryzyka bankowego

W monografii zaprezentowano i krytycznie oceniono obecny kształt systemu kontroli ryzyka bankowego, wyodrębniając w nim dwie płaszczyzny:- instytucjonalną, na którą składają się zewnętrzne względem banków instytucje kontroli r...
37,26 zł 45,00 zł
Do koszyka

Reklama Podręcznik

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zost...
57,60 zł
Do koszyka

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).Publikacja wyczerpująco omawia zag...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!