0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Public relations w przestrzeni publicznej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Anna Adamus-Matuszyńska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 19,00 zł
17,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Public relations w przestrzeni publicznej

Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR. W części drugiej prezentowanej monografii skoncentrowano się na rdzeniu PR-u, jakim jest komunikacja. Public relations jest komunikowaniem się organizacji z otoczeniem w sposób systematyczny i metodyczny. Badania zawarte w kolejnych rozdziałach pokazują, w jaki sposób wiedza na temat komunikowania i PR-u jest wykorzystywana w praktyce bardzo zróżnicowanych organizacji. Ostatnia część oddana została w ręce badaczy zagranicznych lub polskich – piszących w języku angielskim. Tematyka tej części jest bardzo zróżnicowana, choć stanowi nadal dowód na zmianę paradygmatu PR albo po prostu jego upadku.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Adamus-Matuszyńska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-466-4
  • ISBN druku: 978-83-7875-465-7
  • Liczba stron: 192
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Część I
PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY
1. Budowanie wizerunku pracodawcy – idea, metody i narzędzia (Anna Adamus-Matuszyńska)	17
2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding (Małgorzata Dobrowolska, Jagoda Sikora, Justyna Wandasiewicz)	35
3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych (Anna Kmon, Maria Zrałek)	45
4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej (Monika Tkacz, Begoña Echaburu Mulet)	63
Część II
PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ
5. Sposoby komunikacji  w podmiocie działalności leczniczej (Sabina Ostrowska)	77
6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put)	86
7. Content w roli głównej – analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej (Marta H. Milewska)	104
8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego (Paweł Kocoń)	121
Część III
PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE
9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal (Łukasz Przybysz)	131
10. Risk management in public hospitals in Poland – selected issues (Lidia Kwiecińska-Bożek)	140
11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland – selected problems (Aldona Frączkiewicz-Wronka)	150
Zakończenie	159
Bibliografia	167
Spis rysunków	187
Spis tabel	189

Inni Klienci oglądali również

31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka

O sztuce wystąpień publicznych

Jak przygotowywać się do wystąpienia przed publicznością lub przed kamerami? Jakie są sposoby radzenia sobie z tremą? Jak uniknąć wpadek i jak wybrnąć z sytuacji, gdy już się przydarzą? Jak postępować w kontaktach z dziennikarzami? – na te i inne...
21,15 zł 23,50 zł
Do koszyka

Metody i procedury audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych

Zarządzanie w sektorze publicznym staje się, ze względu na szeroki krąg odbiorców jego działań i ogromne zasoby, którymi dysponuje, istotnym zagadnieniem teoretycznym i praktycznym metod i procedur zarządzania. W związku z tym następuje p...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Elektronizacja zamówień publicznych. Poradnik dla zamawiających

O ile większe jednostki zamawiające miały już okazję poznać elektroniczne narzędzia komunikacji, o tyle w przypadku mniejszych podmiotów taki wymóg wprowadzono dopiero od stycznia 2021 r. Nadal jednak istnieje wiele pytań i wątpliwości, k...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Odpowiedzialność odszkodowawcza za niezgodne z prawem działania organów administracji publicznej

Opracowanie dotyczy kwestii odpowiedzialności odszkodowawczej za niezgodne z prawem działania organów administracji publicznej, w tym. m.in.zakres przedmiotowy i podmiotowy odpowiedzialności;katalog działań niezgodnych z prawe...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Usługi teleinformatyczne administracji publicznej

Monografia skierowana jest do środowisk, osób i użytkowników korzystających z nowoczesnych usług teleinformatycznych (e-usług), w tym głównie administracji publicznej (e-administracji) oraz studentów zajmujących się tą probl...
84,60 zł 94,00 zł
Do koszyka

Administracja publiczna

Część pierwsza przedstawia najważniejsze wyzwania i zagrożenia związane z funkcjonowaniem państwa i administracji publicznej w dobie integracji europejskiej.Część druga prezentuje problematykę organizacji i zarządzania w administracji publicznej,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!