0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Motywacja i perswazja

(Miękka ze skrzydełkami)

Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Motywacja i perswazja

Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego?
Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet – by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś!
Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
- odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania
- prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu
- zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu
- podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych
- radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać
O autorze:
Susan Weinschenk – doktor psychologii behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje. Swoją wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych, rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377884515
  • EAN: 9788377884515
  • Liczba stron: 288
  • Wymiary: 14.8x21.5
  • Waga: 0.38kg
  • Tytuł oryginalny: How to Get People to Do Stuff: Master the art and science of persuasion and motivation
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

28,73 zł 34,65 zł
Do koszyka

Dowody argumenty i perswazja w procesie politycznym

Ewaluacja i przygotowywanie działań państwa powinny być według autora - a matu chyba rację - zintegrowane z szerszą demokratyczną debatą. Model ekonomiczny i rachunek kosztów i korzyści powinien być częścią tego procesu, ale sam nie wystarcza.
48,94 zł 70,00 zł
Do koszyka

Sztuka perswazji w starożytnych Chinach

Anegdoty historyczne i opowiastki alegoryczne wykorzystywane były w okresie Walczących Państw w ściśle określonych funkcjach praktycznych. (...) Pojawienie się i rozkwit opowiastki alegorycznej to wynik współobecności wielu czynników natu...
29,68 zł 39,90 zł
Do koszyka

Klątwa bogów Tom 2 Perswazja

Willa Knight: ziemianka? Twardzielka? Maskotka pięciu magicznych istot?W Bożylesie obowiązują pewne zasady, a Willa zostaje zmuszona do ich przestrzegania. Jedynym problemem jest… ona sama. W sumie nic dziwnego, bo dziewczyna sprawia...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

Motywacja pod lupą

Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak ...
30,36 zł 39,50 zł
Do koszyka

Motywacja wewnętrzna

Motywacja wewnętrzna to zbiór 5 gier, których głównym zadaniem jest uświadomienie nastolatkom, jak ważne jest posiadanie celu oraz dążenie do jego realizacji. Każda z gier w prosty sposób pokazuje, czym jest motywacja i w ja...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Motywacja do zmiany zachowań ryzykownych w chorobie

Dr Jolanta Życińska jest psychologiem, adiunktem na katowickim wydziale SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Interesuje się psychologią zdrowia, a szczególnie podmiotowymi i społecznymi zasobami w sytuacji choroby, modelami zmiany zachowa...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!