0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
182,59 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rozwój lojalności wobec marki wśród klientów jest niezbędny, aby przyciągnąć ich ciągłe intencje zakupowe i zachowania dotyczące produktów i usług firmy. Celem tego badania jest zbadanie, w jaki sposób lojalność wobec marki wpływa na intencje zakupowe klientów w Malezji w zakresie domowych urządzeń elektronicznych. Do badania wybrano podejście ilościowe, a dane zostały zebrane poprzez dystrybucję i zebranie kwestionariusza ankietowego od 207 uczestników. Dane z tego badania są analizowane przy użyciu metod statystycznych pod względem wiarygodności, zasadności, analizy korelacji i analizy regresji wielokrotnej. Dzięki temu badaniu odkryto, że lojalność wobec marki ma znaczący wpływ na zachowania nabywcze konsumentów w zakresie domowych urządzeń elektronicznych wśród konsumentów w Malezji. Trzy elementy lojalności wobec marki, w tym świadomość marki, lojalność wobec marki i kojarzenie marki, wykazały pozytywny związek i wpływ na zachowania zakupowe konsumentów.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786200859396
  • Liczba stron: 64
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2020
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 37,80 zł
Do koszyka

Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków

Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w rama...
30,39 zł 44,99 zł
Do koszyka

Pozytywne zachowanie

Wspieraj pozytywne zachowanie poprzez angażujące ćwiczenia! Dzieci często mają kłopoty z zachowaniem, a to dlatego, że brakuje im narzędzi, aby poradzić sobie z silnymi emocjami. Ta książka to zbiór kilkudziesięciu zadań, dzięki któ...
45,49 zł 54,90 zł
Do koszyka

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj!Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może r&...
28,36 zł 39,90 zł
Do koszyka

Marek Edelman Bóg śpi

Poruszająca, mądra lektura. Dla każdego, bez względu na światopogląd. Zapis rozmów, które Witold Bereś i Krzysztof Burnetko prowadzili z Markiem Edelmanem, ostatnim przywódcą powstania w getcie warszawskim. Rozmawiali o Bogu i rel...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!