0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Literatura popularnonaukowa

W kategorii „Literatura popularnonaukowa” znajdą Państwo książki napisane przez uznanych badaczy z różnych dziedzin. Cechą charakterystyczną książek popularnonaukowych jest to, że są one pisane takim językiem, aby ich zrozumienie nie wymagało specjalistycznej wiedzy.

Dzięki książkom popularnonaukowym zdobędą i rozszerzą Państwo wiedzę na wiele interesujących tematów. Literatura popularnonaukowa, którą znajdą Państwo w naszej ofercie, obejmuje wiele ważnych i ciekawych dziedzin. Oto niektóre z nich:

  • medycyna - w tej kategorii znajdą Państwo książki popularnonaukowe, dotyczące między innymi chorób przewlekłych, dietetyki czy dermatologii,
  • psychologia i psychiatria - rynek książki obfituje w literaturę popularnonaukową o tej tematyce. Książki psychologiczne stanowią wsparcie w samorozwoju i rozwiązywaniu codziennych problemów,
  • pedagogika - książki popularnonaukowe o wychowaniu i nauczaniu dzieci przeznaczone są zarówno dla nauczycieli, jak i dla rodziców,
  • weterynaria - zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą książek dotyczących weterynarii i nauk o zwierzętach weterynarzy, wszystkich właścicieli i miłośników zwierząt,
  • nauki humanistyczne - w tej dziedzinie znajdą Państwo książki popularnonaukowe o filozofii, socjologii, historii i sztuce.

Literatura popularnonaukowa ma za zadanie popularyzację nauki i sprawienie, żeby każdy miał możliwość podejmowania świadomych decyzji w ważnych dla niego sprawach. Nasza szeroka ofert książek popularnonaukowych z zakresu medycyny i psychologii z pewnością nie zastąpi wizyt u specjalistów, pomoże jednak Państwu lepiej zrozumieć zagadnienia, o których zazwyczaj mówi się w żargonie naukowym. Zapraszamy do zapoznania się z kategorią „Literatura popularnonaukowa”.

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Humor w czasach zarazy - Ewa Głażewska - 15 %

Humor w czasach zarazy

Wydawca: UMCS
Czas pandemii COVID-19 stał się dla nas wszystkich dojmującym doświadczeniem indywidualnym, osobistym, ale też społecznym czy kulturowym. Jak jednak zazwyczaj bywa, człowiek oswaja rzeczywistość, d...
35,85 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Maska w czasach zarazy - Ewa Głażewska - 15 %

Maska w czasach zarazy

Covidowe wizerunki masek - typologie i funkcje

Wydawca: UMCS
Współczesność dostarcza nam wielu, niekoniecznie pozytywnych, doświadczeń. Sytuacja pandemiczna wywołała szereg nieoczekiwanych, gwałtownych zmian o charakterze kulturowym i społecznym. Zmia...
30,48 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Medialne fiasko zjednoczenia? - Agnieszka Szymańska - 17 %

Medialne fiasko zjednoczenia?

Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich...
31,56 zł 37,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Europa dziennikarzy Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych - Agnieszka Szymańska

Europa dziennikarzy Dyplomacja mediów i post narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych

Unia Europejska znajduje się dziś na rozdrożu. W wielu kwestiach potrzebna jest, jak się zdaje, zmiana sposobu myślenia o europejskiej wspólnocie, a także jej przebudowa. W związku z rozwoje...
Niedostępny
Zobacz więcej
Pomost medialny - Agnieszka Hess

Pomost medialny

Rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich

Książka systematyzuje wyniki badań empirycznych oraz rozważań teoretycznych podejmowanych przez obie autorki, dotyczących roli mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Światy uczniowskie - Outlet - Małgorzata Karwatowska

Światy uczniowskie - Outlet

Język - media - komunikacja

Wydawca: UMCS
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych prz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Światy uczniowskie - Małgorzata Karwatowska

Światy uczniowskie

Język - media - komunikacja

Wydawca: UMCS
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych prz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów - Agnieszka Hess

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etniczn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Opcja czy osoba - Michał Bukowski

Opcja czy osoba

Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych

Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wyb...
Niedostępny
Zobacz więcej
Światy uczniowskie - Małgorzata Karwatowska

Światy uczniowskie

język media komunikacja

Wydawca: UMCS
Wielowymiarowość współczesnego świata, pluralizm i relatywizm wartości, ekspansja kultury popularnej, zmieniający się model szkoły i edukacji to tylko niektóre z kwestii podjętych prz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20