0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Literatura popularnonaukowa

W kategorii „Literatura popularnonaukowa” znajdą Państwo książki napisane przez uznanych badaczy z różnych dziedzin. Cechą charakterystyczną książek popularnonaukowych jest to, że są one pisane takim językiem, aby ich zrozumienie nie wymagało specjalistycznej wiedzy.

Dzięki książkom popularnonaukowym zdobędą i rozszerzą Państwo wiedzę na wiele interesujących tematów. Literatura popularnonaukowa, którą znajdą Państwo w naszej ofercie, obejmuje wiele ważnych i ciekawych dziedzin. Oto niektóre z nich:

  • medycyna - w tej kategorii znajdą Państwo książki popularnonaukowe, dotyczące między innymi chorób przewlekłych, dietetyki czy dermatologii,
  • psychologia i psychiatria - rynek książki obfituje w literaturę popularnonaukową o tej tematyce. Książki psychologiczne stanowią wsparcie w samorozwoju i rozwiązywaniu codziennych problemów,
  • pedagogika - książki popularnonaukowe o wychowaniu i nauczaniu dzieci przeznaczone są zarówno dla nauczycieli, jak i dla rodziców,
  • weterynaria - zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą książek dotyczących weterynarii i nauk o zwierzętach weterynarzy, wszystkich właścicieli i miłośników zwierząt,
  • nauki humanistyczne - w tej dziedzinie znajdą Państwo książki popularnonaukowe o filozofii, socjologii, historii i sztuce.

Literatura popularnonaukowa ma za zadanie popularyzację nauki i sprawienie, żeby każdy miał możliwość podejmowania świadomych decyzji w ważnych dla niego sprawach. Nasza szeroka ofert książek popularnonaukowych z zakresu medycyny i psychologii z pewnością nie zastąpi wizyt u specjalistów, pomoże jednak Państwu lepiej zrozumieć zagadnienia, o których zazwyczaj mówi się w żargonie naukowym. Zapraszamy do zapoznania się z kategorią „Literatura popularnonaukowa”.

Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Ekonomia designu - Artur Borcuch - 24 %

Ekonomia designu

Książka (miękka)
34,02 zł 45,00 zł
Do koszyka
Ekonomia designu - Artur Borcuch - 24 %

Ekonomia designu

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
Wiek XXI będzie wiekiem gospodarki opartej na designie. Design przestał być kojarzony wyłącznie ze wzornictwem, modą czy architekturą. Na szczególną uwagę zasługuje umiejscowienie designu w ...
34,02 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sienkiewicz globalny - Krzysztof Stępnik

Sienkiewicz globalny

Książka (twarda)
Niedostępny
Sienkiewicz globalny - Krzysztof Stępnik

Sienkiewicz globalny

Wydawca: UMCS
Mamy oto dylogię, gdyż do świetnego zbioru swoich studiów Henryk Sienkiewicz. Studia z mikrobiografiki prasowej (Lublin, 2016)  Krzysztof Stępnik dokłada teraz jeszcze ważniejszy d...
Niedostępny
Zobacz więcej
Pieniądz w ekonomi i socjologii - Artur Borcuch

Pieniądz w ekonomi i socjologii

Książka (miękka)
Niedostępny
Pieniądz w ekonomi i socjologii - Artur Borcuch

Pieniądz w ekonomi i socjologii

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
Książka opisuje ewolucję pieniądza od kruszcowego do papierowego, od kredytowego do elektronicznego, od przymusowego środka wymiany do dobrowolnie przyjmowanego instrumentu rozliczania społeczności...
Niedostępny
Zobacz więcej
Setna rocznica urodzin Józefa Ignacego Kraszewskiego w prasie warszawskiej - Krzysztof Stępnik

Setna rocznica urodzin Józefa Ignacego Kraszewskiego w prasie warszawskiej

Wydawca: UMCS
Problematyka książki należy do kilku dziedzin humanistyki, przede wszystkim do historii literatury/literaturoznawstwa, historii prasy/prasoznawstwa, historii kultury, historii i socjologii, przeto ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Outlet - Krzysztof Stępnik

Macedonia w prasie polskiej (1903-...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Outlet - Krzysztof Stępnik

Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Outlet

Wydawca: UMCS
Książka o Macedonii w prasie polskiej lat 1903-1914 podzielona jest na trzy rozdziały, w których przedstawiona została recepcja najważniejszych wydarzeń w tym kraju w kilkudziesięciu dzienni...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Krzysztof Stępnik

Macedonia w prasie polskiej (1903-1914)

Wydawca: UMCS
Książka o Macedonii w prasie polskiej lat 1903-1914 podzielona jest na trzy rozdziały, w których przedstawiona została recepcja najważniejszych wydarzeń w tym kraju w kilkudziesięciu dzienni...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia designu - Outlet - Artur Borcuch

Ekonomia designu - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ekonomia designu - Outlet - Artur Borcuch

Ekonomia designu - Outlet

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
Rozwój sektora kreatywnego w gospodarce - wybrane aspektyDesign - ujęcie definicyjne, historia, designerDesign - przedsiębiorstwo, konsumentDesign a pieniądze
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Outlet - Krzysztof Stępnik

Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w p...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Outlet - Krzysztof Stępnik

Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Outlet

Wydawca: UMCS
Profesor Krzysztof Stępnik sięgnął do tekstów (korespondencji wojennych, między innymi Filipa Kupczyńskiego, Mieczysława Jełowickiego, Tadeusza Micińskiego, Józefa Lipkowskiego, Kazim...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia designu - Artur Borcuch

Ekonomia designu

Książka (miękka)
Niedostępny
Ekonomia designu - Artur Borcuch

Ekonomia designu

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
Rozwój sektora kreatywnego w gospodarce - wybrane aspektyDesign - ujęcie definicyjne, historia, designerDesign - przedsiębiorstwo, konsumentDesign a pieniądze
Niedostępny
Zobacz więcej
Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Krzysztof Stępnik

Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne

Wydawca: UMCS
Profesor Krzysztof Stępnik sięgnął do tekstów (korespondencji wojennych, między innymi Filipa Kupczyńskiego, Mieczysława Jełowickiego, Tadeusza Micińskiego, Józefa Lipkowskiego, Kazim...
Niedostępny
Zobacz więcej
Rozwój rynku płatności mobilnych w Polsce - Artur Borcuch

Rozwój rynku płatności mobilnych w Polsce

Perspektywa konsumentów, dostawców i akceptantów płatności mobilnych

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
We współczesnym zdigitalizowanym świecie mobilność staje się coraz ważniejszym elementem codziennego funkcjonowania człowieka. Smartfony stały się wszechobecne, a konsumenci coraz chętniej k...
Niedostępny
Zobacz więcej
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce - Artur Borcuch

Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce

Autor: Artur Borcuch
Wydawca: CeDeWu
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psychicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe def...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20