0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

(Książka)

w warunkach transformacji cyfrowej

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
58,65 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

  • Kategorie:
    1. Pedagogika
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301219505
  • Liczba stron: 240
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Data premiery: 31.08.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Fizyka dla kandydatów na wyższe uczelnie techniczne Tom 2

Fizyka dla kandydatów na wyższe uczelnie techniczne to podręcznik z ponad trzydziestoletnią tradycją, sprawdzony przez kilka pokoleń Czytelników.Ułatwia powtórzenie i usystematyzowanie wiedzy z fizyki z zakresu gimnazjum i li...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Ścieżki miłości O tym, jak zbudować trwałą i szczęśliwą relację

Terapeutycznie o związkachŻaden człowiek nie jest samotną wyspą. Żyjemy w bliższych i dalszych relacjach, słabiej lub mocniej związani z innymi ludźmi. Co więcej, to, jacy jesteśmy, nie zależy wyłącznie od genów, ale jest...
25,88 zł 35,00 zł
Do koszyka

Relacje równoważności w geometrii klasycznej

Książka jest poprawioną i uzupełnioną wersja publikacji, która ukazała się w 2022 roku pod tytułem "Relacje równoważności w geometrii elementarnej".Ze wstępu:"Niejednokrotnie pojęcia i związane z nim...
26,04 zł 35,00 zł
Do koszyka

Stutthof Eksperymenty pseudomedyczne w relacjach więźniów

W tej książce przedstawiam historię wielu więźniów, ofiar zbrodniczych eksperymentów pseudomedycznych prowadzonych w obozie koncentracyjnym Stutthof przez jednego, szalonego człowieka: Ottona Heidla. Oczywiście miał on pomocników,...
42,98 zł 50,00 zł
Do koszyka

Polityka pamięci i kształtowanie tożsamości politycznej w czasie tranzycji postautorytarnej

Przeszłość ma znaczenie. Przeszłość czyni nas tym, kim jesteśmy. Historia uczy nas, które działania prowadzą do sukcesu, a które skutkują porażką. Opowiada, co było wielkim triumfem, a co tragiczną klęską. Przeszłość porządkuje naszą rzec...
261,87 zł
Do koszyka

Marketing relacji z klientem a utrzymanie klienta w banku wiejskim

Celem niniejszego opracowania było określenie relacji pomiędzy marketingiem relacji z klientem a utrzymaniem klienta wśród 167 aktywnych posiadaczy rachunków depozytowych na żądanie w banku wiejskim w Panabo oraz zaproponowanie programu interwencji. St...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!