0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Andrzej Klasik

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 22,50 zł
20,25 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji

Prezentowana publikacja rozwija myślenie o przyszłości i wprowadza w programowanie rozwoju miast i aglomeracji miejskich w oparciu o sektor kreatywny zawiera propozycje autorskie pochodzące z różnych ośrodków akademickich. W pierwszej części publikacji znalazły się teksty, których myślą przewodnią jest pozycjonowanie kultury i gospodarki kreatywnej w funkcji dziedzin i nowych podstaw konkurencyjności miast i aglomeracji. Część druga zawiera teksty autorskie, w których w różnym stopniu przewija się wątek rywalizacji miast poprzez związanie ze sobą ich rozwoju kulturalnego i rozwoju gospodarczego.

Warto podkreślić, że gospodarka kreatywna miast i aglomeracji staje się dynamicznym sektorem o coraz bardziej różnicującej się kompozycji branżowej. To zróżnicowanie ujawnia się w coraz częściej podejmowanych badaniach empirycznych odnoszących się do polskich miast. Można wyrazić przekonanie, że z jednej strony polska statystyka miast wzbogaci się i udostępni podstawowe dane i informacje o sektorze kultury i przemysłach kreatywnych, z drugiej samorządy terytorialne umocnią się w przekonaniu, że inwestowanie w kulturę opłaca się i wspieranie rozwoju gospodarki kreatywnej stanie się jednym z priorytetowych obszarów ich decyzji strategicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Andrzej Klasik
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-017-8
  • Liczba stron: 200
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7

Część I. KULTURA I KREATYWNA GOSPODARKA JAKO CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI MIAST I AGLOMERACJI	9

Jan Sucháček: SELF-GOVERNANCE: A FACILITATOR FOR CREATIVE MILIEU	11

Adam Drobniak: KULTURA I PRZEMYSŁY KREATYWNE – DOŚWIADCZENIA, TENDENCJE ROZWOJOWE, NOWE OBSZARY BADAWCZE W MIASTACH	21

Anna Celmer: MIARY KREATYWNOŚCI NA BAZIE WYBRANYCH MODELI I TEORII PRZEMYSŁÓW KREATYWNYCH	41

Osvald Milerski: VLIV KREATIVNÍ TŘÍDY NA RŮST KONKURENCESCHOPNOSTI MĚST A AGLOMERACÍ	55

Małgorzata Podogrodzka: INDEKS FLORIDY 3T – TALENT. PROPOZYCJA KOREKTY	65

Anna Mempel-Śnieżyk: GOSPODARKA KREATYWNA – KWESTIE INTERPRETACYJNE Z UWZGLĘDNIENIEMMOŻLIWYCH ZWIĄZKÓW Z TURYSTYKĄ KULTUROWĄ	80

Przemysław Kniaziuk: POLITYKA REGIONALNA UNII EUROPEJSKIEJ A GOSPODARKA KREATYWNA JAKO CZYNNIK WZROSTU INNOWACYJNOŚCI MIAST I REGIONÓW	88

Część II. RYWALIZACJA MIAST NA RZECZ ROZWOJU KULTURALNEGOI EKONOMICZNEGO	103

Blanka Marková: ANALÝZA VYBRANÝCH EVENTS KANDIDATURY MĚSTA OSTRAVY NA TITUL EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2015	105

Edyta Płaskonka: EUROPEJSKA STOLICA KULTURY 2016 – W POSZUKIWANIU KLASY KREATYWNEJ, NOWOCZESNEGO CZYNNIKA ROZWOJU POLSKICH MIAST	116

Beata Namyślak: WROCŁAW JAKO KANDYDAT DO EUROPEJSKIEJ STOLICY KULTURY 2016. PRZYGOTOWANIA DO RYWALIZACJI MIAST NA RZECZ ROZWOJU KULTURALNEGO I EKONOMICZNEGO	129

Alicja Zakrzewska-Półtorak: INTEGRACJA AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ A DZIAŁALNOŚCI KREATYWNE	139

Jerzy Suchta, Anna Cellmer, Janusz Jasiński: ROZWÓJ SPOŁECZNO-GOSPODARCZY OLSZTYNA JAKO EFEKT DZIAŁALNOŚCI SEKTORÓW KREATYWNYCH	155

Jakub Kwaśny: KLASA KREATYWNA SZANSĄ NA ROZWÓJ TARNOWA?!	166

LITERATURA	183

INFORMACJE O AUTORACH	199

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
34,65 zł 38,50 zł
Do koszyka

Finansjeryzacja gospodarki i jej wpływ na przedsiębiorstwa

Finansjeryzacja (finansyzacja, finansjalizacja, ufinansowienie) jest procesem wyraźnie widocznym w wysoko rozwiniętych gospodarkach od końca lat 70. XX wieku. Po zmianie ustrojowej, pomimo niższego poziomem rozwoju gospodarki, istotne objawy finansjery...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Uwarunkowania dyfuzji innowacji w polskiej gospodarce

Dyfuzja innowacji jest procesem o fundamentalnym znaczeniu dla wzrostu gospodarczego. Wdrożenie oryginalnego, innowacyjnego rozwiązania będzie miało niewielki wpływ na przebieg procesów gospodarczych, jeżeli nie zostanie ono upowszechnione w kol...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Surowcochłonność gospodarki a zmiany w technice

Praca zawiera podstawowe informacje na temat zużycia surowców w gospodarce światowej i ich cen. Opisano zjawiska mające ilustrację statystyczną, a także prawidłowości teoretyczne w sferze wykorzystania surowców.
44,99 zł 49,99 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo

Słowem redaktorówMonografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Wybrane problemy Gospodarki 4.0

Problematyka Gospodarki 4.0. jest coraz istotniejszym aspektem w naukach ekonomicznych. Wykracza ona poza problem rozwoju technicznego. Gospodarka 4.0. jest katalizatorem zmian nie tylko w przemyśle, ale również w innych sektorach gospodarczych,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!