0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Just Enough Research

(Książka)

Second Edition

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
169,93 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Just Enough Research

Good research is about asking more and better questions, and thinking critically about the answers. Done well, it will save your team time and money by reducing unknowns and creating a solid foundation to build the right thing, in the most effective way.


Erika Hall distills her experience into a guidebook of trusted research methods you can implement right away, no matter what size team you're on or budget you're working with. Learn how to discover your competitive advantages, spot your own blind spots and biases, understand and harness your findings, and why you should never, ever hold a focus group. You'll start doing good research faster than you can plan your next pitch.


WHAT'S NEW IN THE SECOND EDITION?

While the mindset and methods of research haven't changed, our digital climate continues to evolve-from the siren song of Net Promoter Score to the latest social media experiment gone awry. The second edition of Just Enough Research features a brand-new chapter on surveys (chock full of math and centaurs!), as well as updated examples throughout, to continue guiding web professionals on the ethics and effects of research.

While the mindset and methods of research haven't changed, our digital climate continues to evolve-from the siren song of Net Promoter Score to the latest social media experiment gone awry. The second edition of Just Enough Research features a brand-new chapter on surveys (chock full of math and centaurs!), as well as updated examples throughout, to continue guiding web professionals on the ethics and effects of research.


THIS BOOK EXPLORES:

  • Frameworks for designing a thorough research process for your product
  • Approaches to gain alignment around shared goals through stakeholder interviews 
  • How to conduct and build best practices for effective user interviews 
  • How quickly run affordable tests to clarify big questions 
  • Essential and methods for gathering and assessing quantitative data 


  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ścisłe i przyrodnicze
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781952616464
  • Liczba stron: 198
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 01.01.2019
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

255,31 zł
Do koszyka

Using research evidence to crack the padlock of SARS-CoV-2

The rational scientific approach to face a potentially fatal viral pandemic with no known effective specific therapies dictate the early use of all the useful preliminary research evidence with prioritizing emphasis on safety to avoid making more harm ...
394,28 zł
Do koszyka

Research on New Born Care

The study was undertaken to evaluate the effectiveness of staff nurse regarding newborn care and newborn problems in selected hospitals and providing information booklet to them for increasing their knowledge. New born care is very important, so staff ...
516,78 zł
Do koszyka

"My Arm and Leg - They Are Just Sleeping"

Revision with unchanged content. A stroke at a younger age (under 55) is disruptive and the response of each individual is highly unique. The findings of this study can help for an understanding of the experience - for people with this illness, for hea...
366,32 zł
Do koszyka

Manual for Research Ethics in Medical and Health Sciences

Developments in science and technology in the twentieth century have led to advances in medicine and health care that have benefited millions of lives. The changing context in which health care is provided has created new challenges for health workers,...
193,43 zł
Do koszyka

Research Methodology

Research Methodology refers to the way a researcher approaches the way a researcher approaches a problem to obtain solutions, which may also mean the way a researcher conducts the research. The approach adopted in a research has deep influence upon ...
388,93 zł
Do koszyka

Phytopharmaceuticals Market Research

New dimension was given to the demand of dietary supplements and we consider very useful the overview on current statistics and trends suggestively illustrated here, as well as the scientific evidence which support the health reasons for using phytopha...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!