0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Inteligencja analityczna w biznesie

(Miękka)

Nowa nauka zwyciężania

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Inteligencja analityczna w biznesie

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz.
Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali?
Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.
Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.
Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.
Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.
Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.
Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.
Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377464663
  • EAN: 9788377464663
  • Liczba stron: 242
  • Wymiary: 15.2x22.7cm
  • Waga: 0.37kg
  • Tytuł oryginalny: Competing on Analytics: The New Science of Winning
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

33,46 zł 49,00 zł
Do koszyka

Sztuczna inteligencja od podstaw

Nie ma wątpliwości, że sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizuje w najbliższych dekadach nasze życie. Wśród największych autorytetów świata nauki panuje przekonanie, że stoimy w obliczu przełomu porównywalnego z wynalezieniem i z...
20,28 zł 25,20 zł
Do koszyka

Gra o prawdę czyli o uczciwości w biznesie Rozmowy z Chatem

Gra o prawdę to jakże ważna, potrzebna i rewelacyjna książka podejmująca tematykę uczciwości. I to nie tylko uczciwości w biznesie.Mamy tu bowiem do czynienia z rozważaniami trzech Panów: Pana KT, Pana KO i Pana Chata, którzy ...
59,68 zł 65,25 zł
Do koszyka

Biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres podstawowy

Podręcznik zgodny z podstawą programowąOd września 2023 roku w szkołach ponadpodstawowych pojawi się nowy przedmiot – biznes i zarządzanie. Zastąpi on dotychczasowe podstawy przedsiębiorczości. Przedmiot będzie realizowany w zakresie ...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Inteligencja emocjonalna

Inteligencja emocjonalna stała się w ostatnich latach bardzo popularnym pojęciem. Wiele mówi się o ogromnym znaczeniu tej grupy zdolności we wszystkich sferach życia człowieka.Osoby inteligentne emocjonalnie miałyby nawiązywać bardziej sat...
165,61 zł
Do koszyka

SZTUCZNA INTELIGENCJA Zagrożenia dla Ludzkości

Jakie są wzajemne powiązania między sztuczną inteligencją, Stanami Zjednoczonymi, Chinami, Big Tech a wykorzystaniem na świecie systemów rozpoznawania twarzy, biometrii, dronów, smartfonów, inteligentnych miast, Internetu rzeczy, wirtualnej rzeczywi...
24,47 zł 39,90 zł
Do koszyka

Alicja w krainie przyszłości czyli jak działa sztuczna inteligencja

Czy można się zaprzyjaźnić z robotem? Kiedy w domu Alicji pojawia się nowy członek rodziny – Basia, robot humanoidalny – rodzą się też nowe pytania. Czy życie domowników stanie się teraz łatwiejsze? Czy Basia będzie odrabiać lekcje z...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!