0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Socjologia

Znaleziono: 53 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Bieda i płeć - Grażyna Firlit-Fesnak

Bieda i płeć

Sfery podziału kreujące ubóstwo kobiet w krajach Unii Europejskiej

Wydawca: Aspra
"Książka podejmuje bardzo ważny problem relacji płci wobec współczesnych zasad funkcjonowania rynku, systemów zabezpieczenia społecznego w ramach różnych modeli polityki s...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji - Dominika Wiśniewska

Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji

Prasa wobec wyzwań epoki cyfrowej

Wydawca: Aspra
Rynek medialny Szwecji znajduje się w sytuacji, gdzie dotychczasowy poziom rozwoju społeczeństwa obywatelskiego jest zaawansowany, natomiast system medialny sygnalizuje nowe trendy i kierunki przeo...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dawne polskie przekłady prasowe - Ewa Gruszczyńska

Dawne polskie przekłady prasowe

Informacja - Perswazja - Manipulacja

Wydawca: Aspra
Temat recenzowanej książki dr Ewy Gruszczyńskiej jest bardzo ciekawy i nie został wcześniej dostrzeżony przez badaczy. W wiekach XVI–XVIII powstały w Europie, m. in. w Polsce, zalążki prasy w...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Relacje media konteksty - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Relacje media konteksty

Praktyka komunikowania się

Wydawca: Aspra
Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki ...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Retoryka mediów Retoryka w mediach - Małgorzata Marcjanik

Retoryka mediów Retoryka w mediach

Wydawca: Aspra
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rze...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations we współczesnym świecie: - Jerzy Olędzki

Public relations we współczesnym świecie:

między służbą organizacji i społeczeństwu

Wydawca: Aspra
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji j...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
O terroryzmie jako zagrożeniu dla bezpieczeństwa społecznego - Arkadiusz Indraszczyk

O terroryzmie jako zagrożeniu dla bezpieczeństwa społecznego

Wydawca: Aspra
W monografii podjęto próbę przedstawienia problemu terroryzmu oraz walki z nim zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, w złożonej i dynamicznej rzeczywistości XXI wieku. Au...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Afryka na progu XXI wieku Tom 1 - Jacek Jan Pawlik

Afryka na progu XXI wieku Tom 1

Kultura i społeczeństwo

Wydawca: Aspra
Książka pozwala na wgląd do warsztatu badawczego polskich afrykanistów i na zdefiniowanie problemów, które leżą w centrum zainteresowania ludów i państw afrykańskich. Ja...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu - Jerzy Olędzki

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Wydawca: Aspra
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich ...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy medialne w XXI wieku - Alicja Jaskiernia

Systemy medialne w XXI wieku

Wspólne czy różne drogi rozwoju?

Wydawca: Aspra
Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opi...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Integracja społeczna jako wyzwanie dla polityki społecznej i pracy socjalnej - Emilia Jaroszewska

Integracja społeczna jako wyzwanie dla polityki społecznej i pracy socjalnej

Wydawca: Aspra
Książka podejmuje bardzo aktualne i ważne problemy, które są rozważane zarówno w ujęciu krajowym, regionalnym i lokalnym oraz w różnych ujęciach na obszarze Unii Europejskiej. ...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Debaty o polityce społecznej - Jolanta Supińska

Debaty o polityce społecznej

Wydawca: Aspra
Polityka społeczna powinna być jednością działań skutecznych i słusznych. Skoro jej główna racja istnienia to wola przekształcania społeczeństwa, konieczne jest przyjęcie idei przewodnich ty...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy gerontologii społecznej - Barbara Szatur-Jaworska

Podstawy gerontologii społecznej

Wydawca: Aspra
Na świecie, i także w Polsce, przybywa ludzi starych. Stanowią oni rosnącą część ludności. W prognozach demograficznych zakłada się, że w połowie XXI wieku Ziemię będzie zamieszkiwało ponad 9 mld l...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ku integracji społecznej - studium pedagogiczne - Mariola Badowska

Ku integracji społecznej - studium pedagogiczne

Wydawca: Aspra
Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraj...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Niewykorzystane zasoby Nowa polityka rynku pracy - Jacek Męcina

Niewykorzystane zasoby Nowa polityka rynku pracy

Autor: Jacek Męcina
Wydawca: Aspra
Nie ulega wątpliwości, iż współczesne rynki pracy państw wysoko rozwiniętych stanęły wobec wyzwań, jakie nie miały jeszcze miejsca w przeszłości i wobec których sformułowane dotychcza...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mieszkanie się należy... - Dariusz Jarosz

Mieszkanie się należy...

Studium z peerelowskich praktyk społecznych

Wydawca: Aspra
Wprowadzając Czytelnika w temat prezentowanej pracy, chciałbym posłużyć się trzema cytatami. Pierwszy, który stał się inspiracją dla sformułowania tytułu tej książki, pochodzi z dyskusji, ja...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kobiety w polskich służbach mundurowych - Ewelina Waśko-Owsiejczuk

Kobiety w polskich służbach mundurowych

Role, zadania i wyzwania

Wydawca: Aspra
Dziś kobiety odnajdują się w zawodach, które kiedyś zarezerwowane były wyłącznie dla mężczyzn. Zniesienie barier prawnych, w tym znaczeniu zrównanie praw i zasad pełnienia służby prze...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu - Karolina Brylska

Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu

Wydawca: Aspra
Tom 32. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Autorzy monografii dostrzegli i zaprezentowali...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Telewizyjne serwisy informacyjne - Jagoda Bloch

Telewizyjne serwisy informacyjne

Zmiany w sposobie czytania od czasów PRL do III RP

Autor: Jagoda Bloch
Wydawca: Aspra
„Praca jest pozycją ogromnie ciekawą i zajmującą, a co najistotniejsze ważną. Autorka objęła badaniami obszar niezmiernie rzadko eksplorowany, bo niezwykle trudny do uchwycenia i opisania, cz...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kultura studencka okresu PRL. Media i działalność artystyczna - Michał Rauszer

Kultura studencka okresu PRL. Media i działalność artystyczna

Media i działalność artystyczna

Wydawca: Aspra
Termin kultura studencka odnosi się do całego szeregu formalnych i nieformalnych praktyk, wartości oraz postaw, które określa się jako charakterystyczne dla życia w trakcie studiów un...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 53 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20