0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Socjologia

Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Wartości w działaniu - Mirosława Marody

Wartości w działaniu

Wydawca: Scholar
W analizach, których wyniki prezentujemy w niniejszej publikacji, odchodzimy od systematycznego prezentowania danych EVS, skupiając się na wydobyciu tego, w jaki sposób wartości wplat...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jednostka po nowoczesności - Mirosława Marody

Jednostka po nowoczesności

Perspektywa socjologiczna

Wydawca: Scholar
Książka Mirosławy Marody jest próbą diagnozy kondycji współczesnych, wysoko rozwiniętych społeczeństw z kręgu kultury zachodniej. Diagnoza ta zmierza do ujawnienia przemian określanyc...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach - Alicja Jaskiernia

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Wydawca: Aspra
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność m...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Społeczeństwo na zakręcie. Zmiany postaw i wartości Polaków w latach 1990–2018 - Grażyna Kacprowicz

Społeczeństwo na zakręcie. Zmiany postaw i wartości Polaków w latach 1990–2018

Wydawca: Scholar
Trzydziesta rocznica transformacji ustrojowej to znakomity moment, by dokonać swoistego podsumowania przemian postaw i wartości własnego społeczeństwa. Taką możliwość stworzył wieloletni udział pol...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy medialne w XXI wieku - Alicja Jaskiernia

Systemy medialne w XXI wieku

Wspólne czy różne drogi rozwoju?

Wydawca: Aspra
Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opi...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Publiczność mediów w epoce cyfrowej - Alicja Jaskiernia

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Ważnym aspektem współczesnych badań med...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Od telewizji masowej do Netfliksa - Alicja Jaskiernia

Od telewizji masowej do Netfliksa

Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej

Wydawca: Aspra
Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zar&oacu...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Monitoring wolności mediów w Europie - Alicja Jaskiernia

Monitoring wolności mediów w Europie

Wydawca: Aspra
Monografia autorstwa Alicji Jaskierni stanowi cenną analizę mechanizmów monitoringu wolności mediów w Europie, prowadzonego przez istotne z punktu widzenia demokratyzacji życia public...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przemiany więzi społecznych - Anna Giza-Poleszczuk

Przemiany więzi społecznych

Wydawca: Scholar
Książka wyróżniona Nagrodą im. Jana Długosza 2005 na 9. Krajowych Targach Książki w Krakowie Żyjemy w czasach przyspieszonych przemian – społecznych, ekonomicznych i politycznych ...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji - Alicja Jaskiernia

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Wydawca: Aspra
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wza...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20