0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Between History and the Theory of Education

(eBook)

Methodology, Traditions, Quest

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2015

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Pedagogika

  • Redakcja naukowa: Agnieszka Stopińska-Pająk

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 21,00 zł
18,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Between History and the Theory of Education

Publikacja Between History and the Theory of Education. Methodology, Traditions, Quest jest zbiorem tekstów pracowników Zakładu Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, podejmuje rozważania nad potrzebą obecności w refleksji pedagogicznej dorobku historii myśli pedagogicznej. W pierwszej części zawiera analizy metodologicznych aspektów omawianych zagadnień, których Autorzy sytuują pedagogikę i historię wychowania wśród nauk o kulturze. W drugiej części znajdują się teksty ukazujące różne sposoby prezentowania i narracji problematyki pedagogicznej w perspektywie historycznych analiz, będące ilustracją odmiennego doświadczania przez Badaczki przeszłych rzeczywistości. W części trzeciej, Autorki poszukują odpowiedzi na nurtujące współczesnych pedagogów pytania dotyczące istotnych kategorii pedagogicznych: kompetencji i autorytetu, które wręcz nie są możliwe do odnalezienia bez dialogu toczącego się w szerszej perspektywie kulturowej, humanistycznej, historycznej.

Praca kierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców zainteresowanych historycznymi aspektami pedagogiki.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Agnieszka Stopińska-Pająk
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-8012-588-9
  • Liczba stron: 166
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Contents

Introduction (Agnieszka Stopińska-Pająk) / 7

Krzysztof Maliszewski
A pedagogical history of education: Ethical and aesthetic aspects of historiography in the context of education / 11

Łukasz Michalski
The economy of the history of education: In search of a good presence of history in pedagogical thought / 33

Agnieszka Stopińska-Pająk
The theoretical and methodological aspects of the formative stages of Polish andragogical thought / 45

Grażyna Kempa
The qualifications of teachers in Polish primary education in the Silesian Voivodeship (1922—1939) against the background of methodological research questions / 67

Monika Sulik
Around the table: In search of a historio-pedagogical dimension of tastes from childhood / 81

Agnieszka Majewska-Kafarowska
Auto/biographic narration in the process of identity construction: Pedagogical contexts / 99

Irena Przybylska
Between rationality and emancipation: (De)constructing competency-based education / 111

Sabina Koczoń-Zurek
The barriers in the search for teacher authority / 131

List of works cited / 153
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

History of art history in central eastern and south-eastern Europe vol. 2

Two volumes of studies were prepared in connection with the Jubilee International Conference celebrating the 200th Anniversary of the First Lecture on the History of Art at Vilna / Wilno / Vilnius University on September 14–16, 2010 in Toruń.On S...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

The Contemporary Discourse of Human Rights. Crossroads of Theory and Practice

Publikacja oferuje wgląd we współczesny dyskurs na temat praw człowieka, dostarczając analizy empirycznej, która pozwala ocenić dotyczące ich, najczęściej obecnie omawiane zagadnienia. Prezentuje całościowy przegląd teorii praw człowieka,...
22,05 zł 24,50 zł
Do koszyka

Public-private partnership – theory, best practices and the newest polish experience

"Public-Private Partnership is one of the most controversial solutions within modern public sector management concepts. Its enthusiasts and opponents can have discussions lasting hours, supporting their argumentation by data and examples of succes...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

History of King Richard the Second of England

This book covers the whole history of England after the death of Richard 1. Great emphasis is placed on the coming to power of Richard 2. His overthrow and death are also described in detail by the author. Jacob Abbott offers a more complete picture as...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka

Education of tomorrow. Organization of school education

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Al-Gahiz and his theory of social communication

Al-Ğāhiz, an Arabic scientist of the 9th century, belongs to the thinkers whose participation in and contribution to the development of the world science has not been recognized and appreciated. The great erudite and author of numerous works in various...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!