0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Znaleziono: 44 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Społeczeństwo wielokulturowe wyzwaniem w pracy nauczyciela andragoga - Outlet

Społeczeństwo wielokulturowe wyzwaniem w pracy nauczyciela andragoga - Outlet

Wydarzenia historyczne na przełomie XX i XXI wieku oraz zmiany ekonomiczno-polityczne będące ich konsekwencjami zaowocowały nowym spojrzeniem na edukację wielokulturową i międzykulturową w Zjednocz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Reportaż bez granic?

Reportaż bez granic?

Teksty, warsztat reportera, zjawiska medialne.

Redaktor: Igor Borkowski
Dobry reportaż to taki – jak dowiadujemy się ze Wstępu do prezentowanego tomu – o którym mówi się, że jest to tekst, który „się czyta”. Wyraźnie pokazuj...
Niedostępny
Zobacz więcej
New Media (Studies)

New Media (Studies)

Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła...
Niedostępny
Zobacz więcej
Integracja z zachowaniem własnej tożsamości - Outlet - Patrycja Matusz-Protasiewicz

Integracja z zachowaniem własnej tożsamości - Outlet

holenderska polityka wobec imigrantów

Spis Treści : Wykaz skrótów Wstęp ROZDZIAŁ PIERWSZYNapływ imigrantów do Holandii a sytuacja demografi czna społeczeństwa1. Róż...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Integracja z zachowaniem własnej tożsamości - Patrycja Matusz-Protasiewicz

Integracja z zachowaniem własnej tożsamości

holenderska polityka wobec imigrantów

Spis Treści : Wykaz skrótów Wstęp ROZDZIAŁ PIERWSZYNapływ imigrantów do Holandii a sytuacja demografi czna społeczeństwa1. Róż...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations - Outlet

Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations - Outlet

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (sty...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Interfejsy - Outlet - Piotr Celiński

Interfejsy - Outlet, Cyfrowe techn...

Książka (twarda z obwolutą)
OUTLET
Niedostępny
Interfejsy - Outlet - Piotr Celiński

Interfejsy - Outlet

Cyfrowe technologie w komunikowaniu

Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt świat&oac...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Interfejsy - Piotr Celiński

Interfejsy, Cyfrowe technologie w ...

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Interfejsy - Piotr Celiński

Interfejsy

Cyfrowe technologie w komunikowaniu

Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt świat&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Potoczny i ideologiczny poziom doświadczania śląskości - Kamilla Dolińska

Potoczny i ideologiczny poziom doświadczania śląskości

Ślązacy w poszukiwaniu odrębności? Socjologia XLVIII

Seria: Socjologia
W roku 2002 przeprowadzono w Polsce Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, w czasie którego zapytano obywateli III RP m.in. o narodowość. W województwach śląskim i opolskim - l...
Niedostępny
Zobacz więcej
Mit, prawda, imaginacja - Outlet

Mit, prawda, imaginacja - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Mit, prawda, imaginacja - Outlet

Mit, prawda, imaginacja - Outlet

Redaktor: Piotr Kowalski
Tom ukazujący się w serii „Colloquia Anthropologica et Communicativa” jest efektem konferencji zorganizowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocław...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo ba...
Niedostępny
Zobacz więcej
Osoby starsze w społeczeństwie społeczeństwo wobec osób starszych - Outlet

Osoby starsze w społeczeństwie społeczeństwo wobec osób starszych - Outlet

Praca zbiorowa pod redakcją Marty Makuch i Doroty Moroń, otwierając serię „Współczesne problemy polityki społecznej”, podejmuje istotne dla teorii i praktyki polityki społecznej ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Idiolekty w różnych sferach komunikacji - Outlet

Idiolekty w różnych sferach komuni...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Idiolekty w różnych sferach komunikacji - Outlet

Idiolekty w różnych sferach komunikacji - Outlet

Język a Kultura tom 22

Redaktor: Anna Żurek
22. tom serii „Język a Kultura” jest poświęcony Idiolektom w różnych sferach komunikacji. Publikacja stanowi owoc XXXI ogólnopolskiego konwersatorium, które zostało...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Idiolekty w różnych sferach komunikacji

Idiolekty w różnych sferach komunikacji

Język a Kultura tom 22

Redaktor: Anna Żurek
22. tom serii „Język a Kultura” jest poświęcony Idiolektom w różnych sferach komunikacji. Publikacja stanowi owoc XXXI ogólnopolskiego konwersatorium, które zostało...
Niedostępny
Zobacz więcej
Tabloidyzacja języka i kultury - Outlet

Tabloidyzacja języka i kultury - Outlet

Oblicza komunikacji 3/2010

Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Tabloidyzacja języka i kultury

Tabloidyzacja języka i kultury

Oblicza komunikacji 3/2010

Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - Bartłomiej Łódzki

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Młode pokolenie - Outlet

Młode pokolenie - Outlet, Problemy...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Młode pokolenie - Outlet

Młode pokolenie - Outlet

Problemy teraźniejszości, wyzwania przyszłości

Praca zbiorowa pod redakcją Marty Makuch i Doroty Moroń jest kolejną publikacją z serii „Współczesne problemy polityki społecznej”. Podejmuje ona problem młodego pokolenia, rozpa...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ideologie w słowach i obrazach

Ideologie w słowach i obrazach

Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Audiosfera miasta - Outlet

Audiosfera miasta - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Audiosfera miasta - Outlet

Audiosfera miasta - Outlet

Kolejny tom serii „Prace Kulturoznawcze” zatytułowany Audiosfera miasta jest zbiorem artykułów, w których autorzy opisują dźwięki występujące w miastach, przede wszystkim ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 44 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20