Wydarzenia historyczne na przełomie XX i XXI wieku oraz zmiany ekonomiczno-polityczne będące ich konsekwencjami zaowocowały nowym spojrzeniem na edukację wielokulturową i międzykulturową w Zjednocz...
Dobry reportaż to taki – jak dowiadujemy się ze Wstępu do prezentowanego tomu – o którym mówi się, że jest to tekst, który „się czyta”. Wyraźnie pokazuj...
Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła...
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (sty...
Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt świat&oac...
Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt świat&oac...
W roku 2002 przeprowadzono w Polsce Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, w czasie którego zapytano obywateli III RP m.in. o narodowość. W województwach śląskim i opolskim - l...
Tom ukazujący się w serii „Colloquia Anthropologica et Communicativa” jest efektem konferencji zorganizowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocław...
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo ba...
Praca zbiorowa pod redakcją Marty Makuch i Doroty Moroń, otwierając serię „Współczesne problemy polityki społecznej”, podejmuje istotne dla teorii i praktyki polityki społecznej ...
22. tom serii „Język a Kultura” jest poświęcony Idiolektom w różnych sferach komunikacji. Publikacja stanowi owoc XXXI ogólnopolskiego konwersatorium, które zostało...
22. tom serii „Język a Kultura” jest poświęcony Idiolektom w różnych sferach komunikacji. Publikacja stanowi owoc XXXI ogólnopolskiego konwersatorium, które zostało...
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących p...
Praca zbiorowa pod redakcją Marty Makuch i Doroty Moroń jest kolejną publikacją z serii „Współczesne problemy polityki społecznej”. Podejmuje ona problem młodego pokolenia, rozpa...
Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem ...
Kolejny tom serii „Prace Kulturoznawcze” zatytułowany Audiosfera miasta jest zbiorem artykułów, w których autorzy opisują dźwięki występujące w miastach, przede wszystkim ...