0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie - Magdalena Jerzemowska - 25 %

Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
52,42 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa - Wiktor Gabrusewicz - 25 %

Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

Wydawca: PWE
Książka zawiera syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie ukazuje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do rozpatrywa...
52,42 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie rozwoju przedsiębiorstw - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 25 %

Strategie rozwoju przedsiębiorstw

Nowe spojrzenie

Wydawca: PWE
Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoj...
48,98 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marka modowa. - Jacek Kall - 27 %

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
43,95 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makromarketing - Jacek Kamiński - 25 %

Makromarketing

Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Wydawca: PWE
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu....
59,92 zł 79,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa - Ewa Ślęzak - 25 %

Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa

Autor: Ewa Ślęzak
Wydawca: PWE
Tematem książki, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest mobilność – ruch jednostek stanowiący niejednokrotnie podstawę przemian gospodarczych, społecznych i politycznych obserw...
44,98 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Społeczne aspekty globalizacji - 17 %

Społeczne aspekty globalizacji

Wydawca: PWE
Rodząca się cywilizacja globalna niesie wiele szans, ale towarzyszą jej także różnorakie zagrożenia. Przegląd zjawisk skorelowanych z globalizacją stał się punktem wyjścia rozważań podjętych...
45,68 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ocena ryzyka wdrażania innowacji - Deptuła Anna M. - 25 %

Ocena ryzyka wdrażania innowacji

Wydawca: PWE
W książce zaprezentowano autorską metodę oceny ryzyka wdrażania innowacji technicznych. Zawiera ona również wiele praktycznych wskazówek dla innowatorów oraz rad, w jaki spos&o...
48,54 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Agroturystyka - Jolanta Wojciechowska

Agroturystyka, Signum turystyki i ...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Agroturystyka - Jolanta Wojciechowska

Agroturystyka

Signum turystyki i obszarów wiejskich

Wydawca: PWE
„Książka jest jednym z nielicznych opracowań z zakresu agroturystyki, w którym przedstawiono tak szerokie spektrum zagadnień dotyczących problematyki uwarunkowań rozwoju usług agrotury...
Niedostępny
Zobacz więcej
Konstytucyjne interregnum

Konstytucyjne interregnum

Transformacje porządków prawnych

Wydawca: PWE
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, stanowi ukoronowanie niespełna dwuletnich badań prowadzonych przez kilkunastu studentów i doktorantów Wydziału Prawa i Admini...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych - Stanisław Łobejko

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Wydawca: PWE
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreatywność pracowników i twórcze zespoły - Ryszard Knosala

Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Wydawca: PWE
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich os&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Import kapitału a sfera realna polskiej gospodarki - Janusz Bilski

Import kapitału a sfera realna polskiej gospodarki

Wydawca: PWE
Międzynarodowe przepływy kapitałów to jeden z głównych problemów współczesnych finansów międzynarodowych. Od intensywności, kierunków i charakteru transfer...
Niedostępny
Zobacz więcej
Morska turystyka żeglarska - Leszek Butowski

Morska turystyka żeglarska

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Morska turystyka żeglarska - Leszek Butowski

Morska turystyka żeglarska

Wydawca: PWE
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest wyjątkową monografią dotyczącą żeglarstwa morskiego. Świetna znajomość problematyki przez autora, poświadczona oczytaniem w literaturz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Redaktor: Anna Dąbrowska
Wydawca: PWE
Praca naukowa pod redakcją Anny Dąbrowskiej pt. Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych przedstawia aktualne podejście do problematyki pow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20