Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania...
Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających?Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go n...
W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim...
Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że „biznes to wojna”, a zdobywanie udziałów na rynku oznacza „pobicie” kogoś innego. Szczegółowo ...
Patronat: Manager MagazinStrategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii d...
Gemba Kaizen wprowadza nowy termin do zachodniej kultury zarządzania. Gemba oznacza miejsce pracy, a ta książka wyjaśnia jak można używać podejścia bazującego na zdrowym rozsądku i niskich kosztach...
Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której cel...
Nadeszła pora na inicjatywę i odważne nowatorstwo. Reinhard K. Sprenger, który swoimi bestsellerami Decyzja należy do ciebie i Zaufanie # 1 sprowokował do zmian w stylu myślenia i działania ...
W biznesie wszystko kręci się wokół innowacji!Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collis w różnych miejscach wygłaszał wykłady motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji...
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. ...
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do ty...
Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu n...
Każda porażka może być początkiem zwycięstwa!Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędzi...
Pragniesz czegoś więcej od życia, lecz czujesz, że brak ci mocy potrzebnej do zrealizowania swoich marzeń?Jeśli tak, ta książka jest dla ciebie! Możesz być tym, kim zawsze chciałeś być, m&oac...
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie spr...
Inwestowanie przestało być wyłącznie domeną mężczyzn – to dobra wiadomość dla indywidualnych inwestorów, giełd i światowego systemu finansowego.Warren Buffett i kobiety mają jedn...
Firma Toyota nie ogranicza się do produkcji samochodów – produkuje także utalentowanych ludzi. W książce Droga Toyoty, która zdobyła status międzynarodowego bestsellera, Jeffrey...
WYMIERNE REZULTATY POPRZEZ INDYWIDUALNĄ i ORGANIZACYJNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆZasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rez...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwycz...
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadkówTen światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organiza...