Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostę...
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓWWYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACHW tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie ana...
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w zwią...
Życie w korporacji to nie bułka z masłem – wiedzą o tym wszyscy, nie tylko ci, którzy mieli okazję sprawdzić fakty na własnej skórze. Logika działania w takich firmach bije szcz...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze br...
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania...
W trzech częściach książki rozważa Drucker takie problemy, jak działalność społeczna nie nastawiona na zysk, edukacja i informacja - wszystko, czego potrzebuje współczesny menedżer. W części...
W trzech częściach książki rozważa Drucker takie problemy, jak działalność społeczna nie nastawiona na zysk, edukacja i informacja - wszystko, czego potrzebuje współczesny menedżer. W części...