0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Katedra Wydawnictwo Naukowe

Pokaż listę kategorii
Zawęź wyniki
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Koniec ery calvadosu - Dudek Karolina J.

Koniec ery calvadosu

Design i praca w późnej nowoczesności

Koniec ery calvadosu to książka o polskich biurach, będąca w miarę kompletnym kompendium wiedzy na temat problemów z przestrzenią, dostępnych sposobów ich rozwiązywania oraz tego, jak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prognozowanie teraźniejszości - Izabela Kowalczyk

Prognozowanie teraźniejszości

Myślenie z wnętrza kryzysu

Książka, którą Czytelnik ma przed sobą, traktuje o tym, jak „społeczeństwo ryzyka”, by posłużyć się efektowną formułą Ulricha Becka, ustępuje przed ryzykiem życia w społecznościa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prosumpcja pomiędzy podejściem apokaliptycznym a emancypującym - Outlet - Piotr Siuda

Prosumpcja pomiędzy podejściem apo...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Prosumpcja pomiędzy podejściem apokaliptycznym a emancypującym - Outlet - Piotr Siuda

Prosumpcja pomiędzy podejściem apokaliptycznym a emancypującym - Outlet

Autor: Piotr Siuda
Jakkolwiek od tej chwili, gdy Alvin Toffler opisał w Trzeciej fali nadciągające procesy prosumpcji, minęły ponad cztery dekady, to jednak pojęcie to znalazło się stosunkowo niedawno w sercu debat n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności Tom 1 - Outlet - Katarzyna Kopecka-Piech

Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności Tom 1 - Outlet

Na pierwszy tom serii Współczesne Transgresje, zatytułowany Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjnościi, składają się prace polskich medioznawców i komunikologów ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji - Łukasz Iwasiński

Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20