0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Astrum

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - Outlet - Weronika Madryas-Kowalska

Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - Outlet

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanyc...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Lobbing jako proces komunikacji - Antoni Benedikt

Lobbing jako proces komunikacji

Książka (miękka)
Niedostępny
Lobbing jako proces komunikacji - Antoni Benedikt

Lobbing jako proces komunikacji

Wydawca: Astrum
„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Trzynastu jeźdźców Apokalipsy - Andrzej Sieradzki

Trzynastu jeźdźców Apokalipsy

Wydawca: Astrum
Wizje zagłady świata lub katastrofalnych zniszczeń na powierzchni Ziemi, spowodowanych działaniem destrukcyjnych czynników kosmicznych i kataklizmów, wzbudzają coraz szersze zainteres...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizerunkowa w mediach - Jolanta Ciamciara

Komunikacja wizerunkowa w mediach

Wydawca: Astrum
Seria: EDUKACJA
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizualna - Outlet - Monika Bronowicz

Komunikacja wizualna - Outlet, Pub...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Komunikacja wizualna - Outlet - Monika Bronowicz

Komunikacja wizualna - Outlet

Public relations Reklama Branding

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. P...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
New Age - Stefan Bednarek

New Age

Wydawca: Astrum
Seria: CYWILIZACJE
„Nowa Era”, „New Age”, „Era Wodnika”, „ Spisek Wodnika”, „Nowy Wiek”, „Ruch Nowej Ery” to różne nazwy kosmopolityczneg...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizualna - Outlet - Ewelina Witek

Komunikacja wizualna - Outlet, Now...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Komunikacja wizualna - Outlet - Ewelina Witek

Komunikacja wizualna - Outlet

Nowoczesne narzędzia

Autor: Ewelina Witek
Wydawca: Astrum
KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dzie...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizualna - Ewelina Witek

Komunikacja wizualna

Nowoczesne narzędzia

Autor: Ewelina Witek
Wydawca: Astrum
KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dzie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Teoria komunikowania publicznego i politycznego - Bogusława Dobek-Ostrowska

Teoria komunikowania publicznego i politycznego

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Manipulacja informacją - Weronika Madryas

Manipulacja informacją

Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz pode...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20