0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MONOGRAFIE EKONOMICZNE

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych - Dorota Dobija

Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych

Autor: Dorota Dobija
Jest to pozycja prezentująca aktualne i ważne, znajdujące się w polu recepcji kilku dyscyplin naukowych problemy, których waga jest niezmiernie istotna nie tylko dla współczesnych prz...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych - Dorota Dobija

Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych

Autor: Dorota Dobija
Jest to pozycja prezentująca aktualne i ważne, znajdujące się w polu recepcji kilku dyscyplin naukowych problemy, których waga jest niezmiernie istotna nie tylko dla współczesnych prz...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie wartością z klientem - Kazimierz Rogoziński

Zarządzanie wartością z klientem

W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekon...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Negocjacje

Negocjacje

Analiza i wspomaganie decyzji

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętnoś...
Niedostępny
Zobacz więcej
Polityka wynagradzania kierownictwa banków - Agnieszka Słomka-Gołębiowska

Polityka wynagradzania kierownictwa banków

Regulacje i praktyka

Wydawca: Wolters Kluwer
Polityka wynagradzania kierownictwa banków jest jednym z najważniejszych mechanizmów ładu korporacyjnego, wpływającym na wyniki instytucji finansowej, a w konsekwencji na cały sektor ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Budowanie marki miasta - Ewa Glińska

Budowanie marki miasta

Koncepcje, warunki, modele.

Autor: Ewa Glińska
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20