0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MONOGRAFIE EKONOMICZNE

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych - Dorota Dobija

Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych

Autor: Dorota Dobija
Jest to pozycja prezentująca aktualne i ważne, znajdujące się w polu recepcji kilku dyscyplin naukowych problemy, których waga jest niezmiernie istotna nie tylko dla współczesnych prz...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych - Dorota Dobija

Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych

Autor: Dorota Dobija
Jest to pozycja prezentująca aktualne i ważne, znajdujące się w polu recepcji kilku dyscyplin naukowych problemy, których waga jest niezmiernie istotna nie tylko dla współczesnych prz...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie wartością z klientem - Kazimierz Rogoziński

Zarządzanie wartością z klientem

W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekon...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej Studium ekonomii prawa - Marzena Czarnecka

Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej Studium ekonomii prawa

Wydawca: C.H. Beck
„Dynamiczny rozwój rynku w Polsce, w tym dokonujące się zmiany na rynku energii elektrycznej, wzrost konkurencji na tym rynku a jednocześnie kształtowanie się nowoczesnego społeczeństw...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kartele w polityce konkurencji Unii Europejskiej - Zbigniew Jurczyk

Kartele w polityce konkurencji Unii Europejskiej

Wydawca: C.H. Beck
Kartele w polityce konkurencji Unii Europejskiej jest pracą pionierską na polskim rynku wydawniczym, w której w tak szerokim zakresie omówiony został aspekt ekonomiczny i prawny polit...
Niedostępny
Zobacz więcej
Negocjacje

Negocjacje

Analiza i wspomaganie decyzji

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętnoś...
Niedostępny
Zobacz więcej
Budowanie marki miasta - Ewa Glińska

Budowanie marki miasta

Koncepcje, warunki, modele.

Autor: Ewa Glińska
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20