0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU

Znaleziono: 32 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Gry w komunikacji

Gry w komunikacji

Książka (miękka)
Niedostępny
Gry w komunikacji

Gry w komunikacji

Wydawca: Aspra
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Grywalizacja czy democratainment to funkcjonując...
Niedostępny
Zobacz więcej
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - Monika Kożdoń-Dębecka

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Wydawca: Aspra
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

33

Wydawca: Aspra
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność m...
Niedostępny
Zobacz więcej
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej - Paweł Stępka

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - Gajlewicz Korab Katarzyna

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Redaktor: Jerzy Olędzki
Wydawca: Aspra
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Mediamorfozy

Mediamorfozy

Książka (miękka)
Niedostępny
Mediamorfozy

Mediamorfozy

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie bę...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikowanie polityczne 2.0 - Łukasz Przybysz

Komunikowanie polityczne 2.0

Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej

Wydawca: Aspra
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje przede wszystkim to, jak budo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Debata nad stanem wojennym w Polsce - Outlet - Kamila Kamińska

Debata nad stanem wojennym w Polsc...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Debata nad stanem wojennym w Polsce - Outlet - Kamila Kamińska

Debata nad stanem wojennym w Polsce - Outlet

Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "Rzeczpospolitej", "Trybuny" oraz "Życia" z la

Wydawca: Aspra
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich deb...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Debata nad stanem wojennym w Polsce - Kamila Kamińska

Debata nad stanem wojennym w Polsce

Publicystyka "Gazety Wyborczej", "Naszego Dziennika", "Rzeczpospolitej", "Trybuny" oraz "Życia" z la

Wydawca: Aspra
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich deb...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strukturalna budowa utworu - Małgorzata Stępień

Strukturalna budowa utworu

Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim

Wydawca: Aspra
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączą...
Niedostępny
Zobacz więcej
Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 - Rafał Habielski

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zawartość mediów

Zawartość mediów

czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Quo vaditis?

Quo vaditis?

Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne...
Niedostępny
Zobacz więcej
Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Wydawca: Aspra
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wza...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kultury prosumpcji - Piotr Siuda

Kultury prosumpcji

O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Autor: Piotr Siuda
Wydawca: Aspra
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustra...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - Alicja Waszkiewicz

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

13

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 &ndash...
Niedostępny
Zobacz więcej
Narracje w życiu

Narracje w życiu

O grupie i o jednostce

Redaktor: Jacek Wasilewski
Wydawca: Aspra
Tom 29. Serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Twórcy opiniowanej monografii podjęli się zadania zar...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing polityczny a public relations - Outlet

Marketing polityczny a public rela...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Marketing polityczny a public relations - Outlet

Marketing polityczny a public relations - Outlet

Różnice, podobieństwa, kontrowersje

Wydawca: Aspra
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Metodologie badań medioznawczych

Metodologie badań medioznawczych

26

Redaktor: Tomasz Gackowski
Wydawca: Aspra
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 32 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20