0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

KOMUNIKOWANIE I MEDIA

Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo ba...
Niedostępny
Zobacz więcej
O typologii wypowiedzi medialnych i dziennikarskich - Janina Fras

O typologii wypowiedzi medialnych i dziennikarskich

Autor: Janina Fras
Zarówno badacze mediów masowych, jak i przeciętni ich użytkownicy, kierujący się w komunikacji przede wszystkim zasadą minimalizowania wysiłku, muszą zawsze odwoływać się do elementar...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - Bartłomiej Łódzki

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikowanie rządowe w Polsce. Perspektywa instytucjonalna - Marcin Anaszewicz

Komunikowanie rządowe w Polsce. Perspektywa instytucjonalna

To pierwsza w Polsce publikacja, która d­otyczy publicznego komunikowania rządowe­go i przedstawia, w jaki sposób polski ­rząd organizuje swoje struktury do reali­zac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce - Michał Jacuński

Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce

Perspektywa aktorów politycznych

Książka jest źródłem informacji dla praktyków polityki (polityków, konsultantów), może inspirować zarówno badaczy komunikowania politycznego, jak i politolog&oacu...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dziennikarze mediów lokalnych w Polsce - Lucyna Szot

Dziennikarze mediów lokalnych w Polsce

Między profesjonalizmem a koniecznością przetrwania

Autor: Lucyna Szot
Publikacja analizuje aktualną kondycję środowiska dziennikarskiego mediów lokalnych Wrocławia w kontekście standardów profesjonalizmu i odpowiedzialności za stan demokracji, z uwzględ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zmiana w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji

Zmiana w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji

Analiza porównawcza

Media i dziennikarstwo są przedmiotem licznych badań. Prezentowane w książce badania empiryczne, prowadzone w ramach międzynarodowego projektu „Journalism in change. Journalistic culture in P...
Niedostępny
Zobacz więcej
Making Democracy in 20 Years - Outlet

Making Democracy in 20 Years - Outlet

Media and Politics in Central and Eastern Europe

Transformacja demokratyczna w Europie Środkowej i Wschodniej spowodowała zmiany na wielu płaszczyznach życia społecznego, z uwzględnieniem polityki i mediów masowych. W dwadzieścia lat po up...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Making Democracy in 20 Years

Making Democracy in 20 Years

Media and Politics in Central and Eastern Europe

Transformacja demokratyczna w Europie Środkowej i Wschodniej spowodowała zmiany na wielu płaszczyznach życia społecznego, z uwzględnieniem polityki i mediów masowych. W dwadzieścia lat po up...
Niedostępny
Zobacz więcej
Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce

Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce

Studia empiryczne w komunikologii – aczkolwiek już od 70 lat popularne w świecie i, wedle samych badaczy, dające przy sprawdzonej metodologii wyniki bardzo pewne – wciąż jeszcze nie są ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Telewizja publiczna w Hiszpanii - Outlet - Michał Kuś

Telewizja publiczna w Hiszpanii - ...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Telewizja publiczna w Hiszpanii - Outlet - Michał Kuś

Telewizja publiczna w Hiszpanii - Outlet

Pomiędzy polityką a rynkiem

Autor: Michał Kuś
Pisząc o historii i współczesności hiszpańskich mediów publicznych, niejednokrotnie można odnieść wrażenie, że są one swego rodzaju zwierciadłem, w którym odbijają się wydarzen...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Telewizja publiczna w Hiszpanii - Michał Kuś

Telewizja publiczna w Hiszpanii

Pomiędzy polityką a rynkiem

Autor: Michał Kuś
Pisząc o historii i współczesności hiszpańskich mediów publicznych, niejednokrotnie można odnieść wrażenie, że są one swego rodzaju zwierciadłem, w którym odbijają się wydarzen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20