0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zaufanie w zarządzaniu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Joanna Paliszkiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zaufanie w zarządzaniu

Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie.

Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak:

- zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi,
-zarządzania wiedzą oraz zarządzania kryzysem,
- zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
-zaufanie w relacjach między współpracownikami,
- podwładnymi i przełożonymi,
- zaufanie między partnerami biznesowymi oraz między firmą i jej klientami.

Teorie przedstawione w książce poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw.

Książka adresowana jest do osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania. Może być wykorzystana również w procesie dydaktycznym na uczelniach wyższych do przedmiotu - zarządzanie zaufaniem.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-19371-3
  • ISBN druku: 978-83-01-17313-5
  • Liczba stron: 196
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp                                                                     7

ROZDZIAŁ 1. Orientacja na zaufanie w teoriach zarządzania przedsiębiorstwem                                                 13

1.1. Interdyscyplinarny charakter badań nad zaufaniem                     13
1.2. Badania nad zaufaniem w wybranych teoriach zarządzania             23
1.2.1. Zaufanie w teorii zarządzania zasobami ludzkimi                 23
1.2.2. Zaufanie w teorii zarządzania wiedzą                           32
1.2.3. Zaufanie w teorii zarządzania kryzysem                         44

ROZDZIAŁ 2. Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie                       49

2.1. Złożoność zaufania jako przedmiot zarządzania                       49
2.1.1. Różnorodność zaufania                                       49
2.1.2. Wieloaspektowość opisu zaufania                               53
2.2. Procesy zarządzania zaufaniem                                       57
2.2.1. Zarządzanie procesem kreowania zaufania                       57
2.2.2. Konsekwencje utraty zaufania                                 67
2.2.3. Zarządzanie procesem odbudowy zaufania                       70

ROZDZIAŁ 3. Zarządzanie zaufaniem w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych przedsiębiorstwa                                       74

3.1. Relacje zaufania w przedsiębiorstwie                                 74
3.1.1. Zaufanie organizacyjne                                       74
3.1.2. Zaufanie między podwładnymi a przełożonymi                   82
3.1.3. Zaufanie między współpracownikami                           95
3.2. Zaufanie w relacjach przedsiębiorstwa z otoczeniem                   98
3.2.1. Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi                 98
3.2.2. Zaufanie w relacjach z klientami                               106
3.2.3. Zaufanie społeczne                                           112

ROZDZIAŁ 4. Orientacja na zaufanie w przedsiębiorstwach i jej wpływ na wyniki                                                             117

4.1. Metodologiczne założenia badań orientacji przedsiębiorstwa na zaufanie                                                       117
4.1.1. Założenia do badań                                           117
4.1.2. Metody pozyskiwania wiedzy o zaufaniu                         118
4.1.3. Metody gromadzenia danych o zaufaniu                         123
4.1.4. Metoda oceny poziomu orientacji na zaufanie                   125
4.2. Orientacja na zaufanie w wybranych polskich przedsiębiorstwach       132
4.2.1. Przedmiot i zakres prowadzonych badań empirycznych           132
4.2.2. Orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na kreowanie zaufania   135
4.2.3. Wpływ orientacji na zaufanie na wyniki przedsiębiorstw           141
4.3. Kierunki dalszych badań nad zaufaniem                             157

Podsumowanie                                                           162
Bibliografia                                                               168
Spis rysunków                                                             193
Spis tabel                                                                 194

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje jednak, że zainteresowanie tą tematyką nie maleje,
30,87 zł 34,30 zł
Do koszyka

Zaufaj swojemu sercu

Próba rozprawienia się z przeszłością, zdobycie szansy na nowe życie, a do tego miłość, która przychodzi niezauważenie… Życiowe ścieżki niejednokrotnie prowadzą nas tam, dokąd najmniej spodziewamy się dotrzeć. Marta Kamińska...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Paradoksy zaufania

Bez zaufania życie byłoby koszmarem. Na pozór świetnie je znamy, ale rodzi wiele paradoksów. Zaufanie powinno być racjonalne i sprawdzone, ale nadmiar kontroli je niszczy. Pomaga radzić sobie z ryzykiem i niepewnością świata, ale zarazem ...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka

Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19

Współczesne organizacje stają przed szeregiem wyzwań wynikających z przemian, jakie zachodzą w gospodarce polskiej, a będących pod wpły­wem oddziaływania sytuacji na świecie. Do takich wyzwań bez wątpienia zaliczają się tzw. miękkie aspekty ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!