0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie wartością z klientem

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Seria / cykl: MONOGRAFIE EKONOMICZNE

  • Autor: Kazimierz Rogoziński

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 89,00 zł
80,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie wartością z klientem

W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących: godności systemowej (rzeczywistość jest wielowymiarowa), pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych). Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się jednocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-3594-2
  • ISBN druku: 978-83-264-1631-6
  • EAN: 9788326435942
  • Liczba stron: 440
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 	  13
1. Wartość - pojęcie wieloznaczne 	  21
1.1. Etymologia 	  21
1.2. Wstępne uściślenia terminologiczne 	  21
1.3. Kategoria wartości w ekonomii 	  23
1.4. Wartość w rozumieniu potocznym  	  23
2. Wyjściowy consens pojęciowo-znaczeniowy 	  24
2.1. Założenia dotyczące istnienia wartości 	  24
2.2. Wstępne rozróżnienia i pochodne znaczeniowe  	  25
3. Jak istnieją wartości?  	  27
3.1. Powstawanie, zjawianie się wartości 	  27
3.2. Istnienie jako urzeczywistnianie (się)  	  28
4. Teoria wartości. Prezentacja stanowisk wyjaśniających istnienie wartości  	  37
4.1. Możliwość formułowania zobiektywizowanych sądów dotyczących wartości albo o obronie stanowiska subiektywistycznego  	  37
4.2. Krytyczny przegląd najważniejszych stanowisk dotyczących istnienia wartości  	  39
4.3. Dualizm - cechą wyróżniającą wartości 	  44
5. Wartości w kontekście kultury. Aksjologiczny wymiar wartości 	  48
5.1. Wartości jako podstawa odpowiedzialnego działania 	  48
5.2. Geneza systemów wartości 	  49
5.3. Opozycyjność: natura versus kultura i jej konsekwencje dla działalności gospodarczej 	  52
5.4. Kultura versus cywilizacja 	  60
5.5. "Dobro" jako podstawowa kategoria wartościująca 	  62
5.6. Dobro w kontekście aksjologii 	  66
5.7. Podmiotowy wymiar wartości 	  67
6. TRIADA albo aksjologiczny wymiar wartości 	  69
6.1. Zawartość fundująca znaczenie  	  69
6.2. TRIADA - jedność odniesień 	  72
6.3. Konsekwencja wynikająca z uznania TRIADY wartości  	  73
7. Prymat Dobra 	  75
7.1. Dobro wyznaczające ludzkie beneficjum 	  75
7.2. Dobrostan przed dobrobytem 	  76
7.3. Aktualność dobra wspólnego 	  77
7.4. Nieopozycyjność zła 	  78
8. Podmiotowy aspekt postrzegania i u-obecniania wartości  	  80
8.1. Postrzeganie 	  80
8.2. Urzeczywistnianie 	  81
8.3. Klasyfikacja podmiotów uczestniczących w procesie wartościowania 	  81
8.4. Człowiek jako twórca wartości 	  83
8.5. Ja i "mój" świat. Formowanie świata dzięki wartościom  	  84
9. Pomocniczo-porządkujące określenie wartości 	  86
9.1. Pożądawczo-sprawczy stosunek do wartości 	  86
9.2. Oceniająco-krytyczny stosunek do wartości  	  87
9.3. Usługa jako Dobro 	  89
10. Ewolucja poglądów na wartość 	  90
11. Antropologiczny zwrot 	  92
11.1. Dorobek psychologii humanistycznej  	  92
11.2. Wkład antropologii filozoficznej 	  93
11.3. Inspiracje antropologiczne  	  94
11.4. Dylemat człowieka - sprawcy wartości 	  96
12. Nowe uporządkowanie rzeczywistości: trzy światy K.R. Poppera 	  97
12.1. Rzeczywistość wielowymiarowa 	  97
12.2. Za-wartość świata 3 	  98
12.3. Włączenie TRIADY w wielowymiarową rzeczywistość 	  100
13. Aksjologicznie utrwalona hierarchia wartości 	  102
13.1. Klasyczna hierarchia potrzeb  	  102
13.2. Gradacja wartości 	  103
14. Hierarchia wartości M. Schelera a hierarchia potrzeb A. Maslowa 	  105
14.1. Wartości pionowo uporządkowane  	  105
14.2. Hierarchie - próba uzasadnienia  	  111
14.3. Potrzeby a pragnienia 	  113
14.4. Prywatność potrzeb a wspólnotowość pragnień 	  115		15. Jeszcze jeden przydatny podział wartości 	  118
16. Pojęcie wartościowania i wyceny  	  120
16.1. Preferowanie  	  120
16.2. Sąd wartościujący 	  120
16.3. Ocena wartości 	  121
16.4. Wycena wartości 	  122
17. Praca - źródłem wartości 	  123
17.1. Pracy (od początku do końca) związek z wartością 	  123
17.2. Praca w perspektywie procesu serwicyzacji gospodarki  	  126
17.3. Skrócona systematyka rodzajów pracy 	  129
17.4. Usługowe piętno odciskające się na pracy 	  131
17.5. Korzyści z myślowego regresu 	  132
18. Wartość - jako przedmiot poznania nauk ekonomicznych 	  141
18.1. Dwa nurty ekonomicznej teorii wartości  	  141
18.2. Wartość dodana  	  143
18.3. Droga pośrednia: przez VAT do wartości  	  144
18.4. Ekonomiczna wykładnia wartości dodanej  	  145
18.5. Wycena wartości klienta-udziałowca  	  149
18.6. Wartość odzyskiwana traci znaczenie na rzecz wartości doświadczanej 	  152
18.7. Wartość w perspektywie teorii usług 	  153
18.8. Współczesna analiza wartości odkrywająca znaczenie niematerialnych aktywów 	  155
19. W poszukiwaniu nowego źródła wartości 	  157
19.1. Nowe aktywa we współczesnej gospodarce zaczynają wyznaczać wartość  	  157
20. Wartość w gospodarce sieciowych powiązań  	  163
20.1. Gospodarka sieciowych powiązań (The network economy)  	  163
20.2. Społeczeństwo ludzi komunikujących się  	  166
20.3. Sieć - infrastrukturą odmaterializowanej gospodarki 	  168
20.4. Konsekwencje usieciowienia współczesnego społeczeństwa  	  180
20.5. Etyka hackerów, jako wytwór kultury innowacji, uzasadnieniem dla apologii kultury  	  188
20.6. Wartość jako podstawa apologii kultury  	  193
21. Konsumpcja jako sposób potwierdzania wartości 	  196
21.1. Wprowadzenie albo diagnoza stanu 	  196
21.2. Niebezpieczeństwo przekształcenia się nadwyżki w nicość w gospodarce nadmiaru  	  199
22. Zmiana paradygmatu marketingu 	  205
22.1. Symptomy dokonujących się zmian 	  205
22.2. Zmiany zaczęły się w usługach  	  206
22.3. Wartość w znaczeniu marketingowym  	  209
23. Od jakości do wartości  	  212
23.1. Kontekst interpretacyjny w zarysie  	  212
23.2. Możliwość synkretycznego ujęcia jakości  	  213
23.3. Jakość w sferze ponadzmysłowych doznań  	  215
23.4. Wartość ujęta interdyscyplinarnie 	  225
24. Wartość w ujęciu nauk o zarządzaniu 	  229
24.1. Zarządzanie wartością w warunkach niekonkurencyjnych celów 	  230
24.2. Wartość w układzie spolaryzowanych napięć 	  232
25. Zestaw wartości "dyscyplinarnie" uporządkowany  	  239
25.1. Podstawowy zestaw wartości 	  239
25.2. Wartość w ujęciu "dyscyplinarnym"  	  240
25.3. Szacunek wartości produktu 	  244
26. Definicja wartości ekonomicznej marketingowo i aksjologicznie skorygowana  	  248
27. Współczesne teorie kreacjonizmu wartości 	  250
27.1. Kreowanie wartości - skrótowa charakterystyka  	  250
27.2. Koncepcja twórczości zaprogramowanej 	  255
27.3. Nobilitujące signum twórczości 	  260
28. Novum organum ery postindustrialnej  	  262
29. Nowa typologia klientów  	  266
29.1. Aneks do klasycznej segmentacji 	  266
29.2. Indywidualny klient jako przedmiot badań  	  274
29.3. Klient - wartość, konsekwencje wzajemnych odniesień  	  276
29.4. Nośniki wartości  	  283
30. Zarys paradygmatu współpracy 	  287
30.1. Przyczynek do "filozofii" współpracy  	  287
30.2. Bezkonkurencyjny paradygmat gospodarki rynkowej i jego konsekwencje  	  293
30.3. W stronę paradygmatu współpracy  	  303
30.4. Systematyzacja form współpracy  	  309
30.5. Logika praktyczna jako podstawa teorii współpracy 	  312
31. Wartość wspólnie dodana  	  315
31.1. Wartość wspólnie dodana w marketingowym kontekście interpretacyjnym  	  315
31.2. Współtworzenie wartości  	  317
32. Klient współwytwórcą wartości 	  320
32.1. Tworzenie wartości jako współtworzenie (Value creation as a co-creation 	  320
32.2. Klienci w poszukiwaniu doświadczeń źródłowych  	  324
32.3. Wyniki ustaleń i ich transpozycja 	  334
33. Zarządzanie relacjami z klientem. CRM jako CVM 	  337
33.1. Powstanie i znaczenie CRM  	  338
33.2. CRM - wpisane w schemat blokowy interakcje  	  340
33.3. CRM - wersja relacyjna  	  341
33.4. CRM jako VCM 	  346
34. Zarządzanie interakcjami z klientami 	  352
35. Oszacowanie korzyści wynikających ze współpracy 	  355
35.1. Postulat wyprowadzony z rozpoznanego trendu 	  355
35.2. Nowa korzyść: tworzenie wartości z klientem na fundamencie zaufania 	  356
36. Od łańcucha do konstelacji wartości  	  361
36.1. Dekonstrukcja łańcucha wartości  	  365
37. Wprowadzenie do relacyjnej konstelacji wartości  	  372
37.1. Fazy pośrednie prowadzące do RKW 	  372
37.2. RKW - zarys teorii  	  375
37.3. RKW - rekonstrukcja kontekstu 	  377
37.4. Zarys teorii RKW 	  380
37.5. RKW - wymiar podmiotowy 	  388
37.6. Pomiar wyników 	  391
38. RKW - próby zdefiniowania 	  396
38.1. Poziomy analityczne  	  396
38.2. Kolejna próba zdefiniowania RKW 	  398
38.3. Definiowanie RKW  	  402
39. Korzystne implikacje wynikające z rozwiniętej RKW 	  409
39.1. Korzyści  	  409
39.2. Zasadnicze implikacje 	  411
40. Ku syntezie: nowy wymiar w myśleniu strategicznym  	  416
40.1. Możność - eksplikacja pojęcia  	  416
40.2. Możność - nowa przesłanka określająca przedsiębiorczość 	  422
Zakończenie 	  427
Summary 	  429
Bibliografia 	  433

Inni Klienci oglądali również

22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Die blaue Hand

Die junge Eunice Weldon nimmt eine Stellung als Sekretärin der reichen Mrs. Groat an und zieht in deren Haus ein. Zurück bleibt eine Karte mit einem blauen Handabdruck und einer geheimnisvollen Warnung: „Jemand, der Dich liebt, bittet D...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie Teoria i praktyka w pigułce

Książka zawiera studia przypadku oraz „ćwiczenia” do podstawowego i obowiązkowego dla wszystkich studentów uczelni biznesowych przedmiotu „Podstawy teorii organizacji i zarządzania”.Ten przedmiot jest wykładany na I...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie instytucjami kredytowymi. Wydanie 2

Instytucje kredytowe to podmioty o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką przypisano im w gospodarce. To także podmioty o skomplikowanej strukturz...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie w obszarze zasobów dobra wspólnego. Wybrane czynniki i efekty zarządzania kadrami, logistyką i finansami w administracji publicznej i Policji

Spis treściWprowadzenieIwona Zofia Czaplicka-KozłowskaI. System motywacyjny w organizacjach publicznychWstępMotywowanie i motywacja w systemie zarządzania organizacjąTeorie i model...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością

W podręczniku zaprezentowano istotę oraz najważniejsze koncepcje zarządzania jakością służące usprawnieniu ogólnego zarządzania organizacją. Ponadto przedstawiono kwestie związane z systemem oceny zgodności, wykorzystywane w celu weryfikacji spe...
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie procesowe. Problemy metodologiczne

Książka przedstawia w sposób kompleksowy węzłowe aspekty i problemy badawcze zarządzania procesowego. Publikacja została ukierunkowana na procesy wytwórcze, jakie generalnie występują w działalności gospodarczej.Całość tekstu ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!