0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
75 książek na 75-lecie PZWL »


Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Jacek Woźniak

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 03.12.2019

Zwiń szczegóły
65,00 zł
58,50 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,50 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych

Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz badania empiryczne odwołują się głównie do działalności podmiotów z podsektora usług kreatywnych zajmujących się:
• oprogramowaniem,
• specjalistycznym projektowaniem,
• architekturą,
• reklamą.

Treści zawarte w publikacji są ujęte w pięciu rozdziałach, które kolejno dotyczą:
• specyfiki oraz ewolucji podstawowych koncepcji zarządzania ryzykiem,
• istoty i uwarunkowań kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw,
• determinant zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach z sektorów kreatywnych,
• specyfikacji koncepcji badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych,
• opisu wyników badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych.

W książce duży nacisk położony jest na aspekty praktyczne prowadzenia i usprawniania innowacyjnej działalności projektowej. Istotnym uzupełnieniem wyników badań - które mogą być cenną wskazówką dla właścicieli, menedżerów i pracowników przedsiębiorstw z sektorów kreatywnych w Polsce - są rekomendacje dla opracowywania i/lub usprawniania systemu zarządzania ryzykiem w celu podnoszenia efektywności działań projektowych.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381022941
  • EAN: 9788381022941
  • Liczba stron: 266
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem cen transferowych

Więcej o książceOpis Darmowy dostęp do aktów prawnych online Pliki do pobraniaPublikacja stanowi wsparcie dla osób zajmujących się podatkami i problematyką cen transferowych zawierające kompilację kluczowych kwestii, kt&...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie sprzedażą

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy ro...
50,75 zł 52,50 zł
Do koszyka

Parametryzacja kosztów ryzyka procesów logistycznych

Procesy logistyczne są nieodłącznym elementem działalności gospodarczej przedsiębiorstwa i stanowią istotny czynnik kształtujący jego ekonomikę i zdolność do aktywnej konkurencji. Nowe możliwości w tym względzie daje parametryzacja kosztów ryzyk...
42,45 zł 51,00 zł
Do koszyka

Rola sektora publicznego w przestrzennym rozwoju państwa

Książka "Rola sektora publicznego w przestrzennym rozwoju państwa" podejmuje problematykę rozwoju przestrzennego Polski ostatniego dwudziestolecia, z uwzględnieniem podziału terytorialno-administracyjnego przed i po reformie z 1999 r. Szczeg&...
22,40 zł
Do koszyka

Organizacja i zadania krajowych izb gospodarczych sektora telekomunikacji

Tematyka izb gospodarczych rzadko jest przedmiotem zainteresowania doktryny, a w szczególności w odniesieniu do sektora telekomunikacji. Treść opracowania jest aktualna, a zarazem dyskusyjna w dynamicznie rozwijającym się obrocie gospodarczym. ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.