0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki

(Miękka)

Zmiany strategii

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki

Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.
Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami.
Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce.
W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Dla pacjenta »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788382091601
  • EAN: 9788382091601
  • Liczba stron: 208
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.33kg
  • Data premiery: 11.12.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

35,90 zł 43,00 zł
Do koszyka

Przedsiębiorstwo na rynku finansowym

W publikacji przedstawiono realia prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka: Książka profesora Andrzeja Buszko jest cennym opracowaniem. Po ...
59,45 zł 75,00 zł
Do koszyka

Pośrednicy finansowi na lokalnych rynkach

Kompleksowe kompendium wiedzy na temat pośrednictwa finansowego. Źródło wiedzy nie tylko dla studentów kierunków ekonomicznych, ale także wszystkich, którzy chcieliby zgłębić tajniki działalności podmiotów polskiego r...
57,62 zł 69,00 zł
Do koszyka

Rynek funduszy inwestycyjnych w Polsce

Pierwsza książka poświęcona w całości rynkowi funduszy inwestycyjnych w Polsce. Autorzy przedstawili w niej aspekty prawne, rozwój instytucjonalny, rozwój jakościowy (w tym technologiczny), rozwój ilościowy oraz znaczenie funduszy ...
25,06 zł 30,00 zł
Do koszyka

Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem

W podręczniku całościowo wyjaśniono zagadnienia dotyczące zarządzania magazynem w przedsiębiorstwie. W komunikatywny sposób zaprezentowano praktyczną wiedzę z zakresu realizacji procesu magazynowego i efektywnego zarządzania magazynem. Treści na...
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie przez algorytmy

Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które w gospodarce cyfrowej obejmują w zasadzie wszystkie sek...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

Najważniejsze zalety publikacji, które zdecydowały o tym, że zdobywa ona coraz szersze grono czytelników:- podjęcie zagadnień, które należą do codziennych problemów każdego przedsiębiorstwa oraz do najistotniejszych ob...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!