0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie pochodzeniem towarów w działalności eksportowej przedsiębiorstwa (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie pochodzeniem towarów w działalności eksportowej przedsiębiorstwa

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne obszary wykorzystywania reguł pochodzenia towarów w zarządzaniu działalnością eksportową przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcono budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu regulacji celnych dotyczących pochodzenia eksportowanych towarów.

Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów wysokiego i średniego szczebla w firmach eksportujących towary poza Unię Europejską oraz przedsiębiorców produkujących towary. Zainteresuje również doradców podatkowych, agentów celnych i pracowników służby celnej.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326481901
  • EAN: 9788326481901
  • Liczba stron: 274
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

36,04 zł 47,90 zł
Do koszyka

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji ...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych

Oddajemy w Państwa ręce III wydanie książki, która po raz pierwszy ukazała się w 1993 roku i od tamtej pory była ciągle dostępna na rynku. Autorzy wprowadzili zmiany obejmujące ponad 80% pierwotnych treści oraz uwzględnili najnowsze uregulowania...
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka

Strategiczne zarządzanie marką

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potr...
47,49 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami Tom 7

Siódmy tom zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach:- zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach;- innowacyjność w funkcjonowaniu prz...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie własnością intelektualną

Autor zajmuje się sprawami administrowania własnością intelektualną od wielu lat. Jest członkiem trzech instytucji mających siedzibę w Szwajcarii.Autor ponadto nawiązał bliską współpracę z WIPO. W trakcie tej współpracy narodziła si...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Analiza kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa

Książka ma charakter monografii poświęconej analizie kosztów przedsiębiorstwa i jej wykorzystaniu w ocenie efektywności prowadzonej działalności.Po jej przestudiowaniu czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:- jaka jest istota i rola analiz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.