0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - WPŁYW MARKETINGU NA ZAKUPY KONSUMENTÓW

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - WPŁYW MARKETINGU NA ZAKUPY KONSUMENTÓW

Monografia „ Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i porad dla rozwiązywania nowych wyzwań w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów. Istotą funkcji zarządzania jako specyficznego rodzaju regulacji wykonywanych zbiorowo przez jednostki organizacyjne, jest w szczególności formułowanie celu działania, planowanie i organizowanie struktur oraz określanie procedur funkcjonowania wraz z kontrolowaniem realizacji zamierzonych celów. Poszczególne rozdziały stanowią zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki zarządzania, gdzie wspólnym obszarem zainteresowań jest współczesne zarządzanie organizacją XXI wieku, gdzie mamy do czynienia z wieloma skomplikowanymi i nowymi problemami funkcjonowania, które wymagają rozwiązań. Współczesne organizacje stanęły w obliczu nowych realiów gospodarowania, które zmodyfikowały sposób zarządzania i podejście menedżera, zarówno do dynamicznie zmieniającego się otoczenia, jak i do coraz bardziej wymagających pracowników. Wraz z pojawieniem się na rynku pracy przedstawicieli młodej generacji, kadra menedżerska stanęła przed wyzwaniem międzypokoleniowego zarządzania, polegającego na stworzeniu efektywnego klimatu współpracy, w którym wszyscy wspólnie dążą do wyznaczonego celu bez względu na występujące różnice. W ten sposób dobór problematyki stanowi też nawiązanie do przyszłych problemów społeczno–gospodarczych. Obecna globalizacja zmusza podmioty gospodarcze do modyfikacji dotychczas wykorzystywanych koncepcji zarządzania lub utworzenie jej na nowo według obowiązujących norm, zasad, a nawet trendów na rynku. W ramach interdyscyplinarnych badań naukowych ukazanych w monografii szczególną uwagę zwrócono na problematykę współczesnego zarządzania zasobami ludzkimi, zastosowania aktualnych rozwiązań informatycznych w biznesie oraz kreatywne i innowacyjne elementy zarządzania w systemie społeczno – gospodarczym. Jako redaktorzy niniejszej monografii mamy nadzieję, że wiele przedstawionych zagadnień będzie motywowało czytelnika do zainteresowania się poruszaną tematyką, co przełoży się na podjęcie własnych dociekań i nowych rozwiązań omówionych problemów badawczych. Prof. Pcz dr hab inż. Joanna Nowakowska-Grunt Dr inż. Ireneusz Miciuła

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Ireneusz Miciuła, Joanna Nowakowska-Grunt
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65357-36-6
  • ISBN druku: 978-83-65357-31-1
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
SPIS TREŚCI

PRZEDMOWA	11
EWA DĘBIŃSKA-RUDY, UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH	13
I.COACHINGOWY ASPEKT ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOBIORCÓW	13
WSTĘP	13
1.SZKOLENIA I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW	13
2.ISTOTA COACHINGU	19
2.ZNACZENIE COACHING W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW	21
PODSUMOWANIE	27
LITERATURA	28
RADOSŁAW CZAHAJDA,POLITECHNIKA WROCŁAWSKA	29
II. GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI METODYKĄ AGILE	29
WSTĘP	29
1.POJĘCIE GRYWALIZACJI	29
2.ZASTOSOWANIE ELEMENTÓW GIER	30
3.PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA GRYWALIZACJI	31
4.SUKCES GRYWALIZACJI	31
5.ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ AGILE	34
6.SKUTECZNOŚĆ AGILE	34
7.PROCES ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI	34
8.ROLE W ZESPOLE PROJEKTOWYM	35
9.GRY STOSOWANE W AGILE	37
10.ELEMENTY GIER STOSOWANE W METODYKACH ZWINNYCH	39
11.PLANOWANE DALSZE BADANIA	40
PODSUMOWANIE	41
BIBLIOGRAFIA	42
MONIKA KOSACKA, KAROLINA WERNER –LEWANDOWSKA
 POLITECHNIKA POZNAŃSKA	43
III. ZRÓWNOWAŻONE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI  W PRZEDSIĘBIORSTWIE JAKO KLUCZOWA DETERMINANTA  W ZARZĄDZANIU	43
WPROWADZENIE	43
1.PODEJSCIE ZASOBOWE W ZARZĄDZANIU	44
1.ZRÓWNOWAŻONE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI PRZEDSIĘBIORSTW	49
PODSUMOWANIE	54
BIBLIOGRAFIA	55

KATARZYNA RAGIN-SKORECKA, FILIP NOWAK,  POLITECHNIKA POZNAŃSKA	57
IV.KSZTAŁTOWANIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO PRZEZ TOŻSAMOŚĆ ORGANIZACJI	57
WSTĘP	57
1. STAN WIEDZY Z DANEJ DZIEDZINY POWIĄZANY Z CELEM ARTYKUŁU	57
2. SCHEMAT BADAŃ	61
3. WYNIKI BADAŃ	62
PODSUMOWANIE	67
LITERATURA	68
TADEUSZ TRĘBACZ, POLITECHNIKA RZESZOWSKA	69
V.KAPITAŁ LUDZKI JAKO STRATEGICZNY ZASÓB ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM	69
WSTĘP	69
1. GENEZA	69
2. ISTOTA KAPITAŁU LUDZKIEGO	72
3. MOTYWACJA	76
ZAKOŃCZENIE	81
LITERATURA	82
ANNA ORLIKOWSKA,  UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH	83
VI.CONTINUOUS LEARNING – KRYTYCZNA ANALIZA MODELU DELOITTE	83
WSTĘP	83
1.CONTINUOUS I LIFELONG LEARNING – PRZEGLĄD DOTYCHCZASOWEGO DOROBKU NAUKI I PRAKTYKI	83
1.MODEL DELOITTE – KRYTYCZNA ANALIZA.	87
2.PRAKTYCZNE IMPLIKACJE WDROŻENIOWE ORAZ POTENCJAŁ 
DLA DALSZYCH BADAŃ	93
ZAKOŃCZENIE	94
LITERATURA	94
NETNOGRAFIA	96
INNE	96
AGNIESZKA BERA	99
VII.RODZAJE SZKOLEŃ W CONTACT CENTER	99
WSTĘP	99
1.ŚRODOWISKO CONTACT CENTER	99
2.RODZAJE SZKOLEŃ	101
3.SZKOLENIA W CONTACT CENTER	102
3.1. SZKOLENIA WSTĘPNE	103
3.2. SZKOLENIA ROZWOJOWE	104
3.3. SZKOLENIA ZMIENIAJĄCE	105
4.WYZWANIA	106
ZAKOŃCZENIE	108
LITERATURA	109
NETNOGRAFIA	109
KAROLINA KARBOWNIK, POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA	110
VIII.TELEPRACA JAKO WARTOŚĆ DODATNA  DLA PRZEDSIĘBIORSTWA	111
WSTĘP	111
1.WPROWADZENIE DO TEMATU BADAŃ	111
1.1. DEFINIOWANIE TELEPRACY W POLSKIM USTAWODAWSTWIE	111
1.2. RÓŻNE FORMY TELEPRACY	113
1.3. ASPEKTY PRAWNE WYKONYWANIA TELEPRACY	114
2.BADANIA WŁASNE	115
2.1. METODOLOGIA	115
2.2. SPECYFIKA TELEPRACOWNIKÓW	116
ZAKOŃCZENIE	119
LITERATURA	120
PIOTR LENIK, PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W KROŚNIE,	121
IX.MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA TEORII KOSTKI LODU  
W ZARZĄDZANIU ZMIANAMI	121
WPROWADZENIE	121
1. ZAŁOŻENIA TEORII KOSTKI LODU	121
2. WPŁYW WRAŻLIWOŚCI ORAZ KULTURY ORGANIZACYJNEJ 
NA INTENSYWNOŚĆ PRZEPROWADZANYCH ZMIAN	123
PODSUMOWANIE	128
BIBLIOGRAFIA	129
KAMILA SACHARCZUK, RAFAŁ SKORUPSKI,  POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA	131
X.BLOG - JAKO FORMA STRATEGII MARKETINGOWEJ	131
WSTĘP	131
1.POJĘCIE BLOGA	131
2.CECHY BLOGÓW	133
3.KOMUNIKACJA I PROMOCJA PRZY WYKORZYSTANIU BLOGÓW	134
ZAKOŃCZENIE	137
LITERATURA	138
NETNOGRAFIA	138
JAN ZACHAREWICZ, UNIWERSYTET GDAŃSKI	139
XI.KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE	139
WSTĘP	139
2.TECHNIKI TWÓRCZEGO MYŚLENIA	143
3. TECHNIKA 635	146
ZAKOŃCZNIE	150
BIBLIOGRAFIA	151
EWA KUZIONKO – OCHRYMIUK,  UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU	153
XII.DZIAŁALNOŚĆ BADAWCZA I ROZWOJOWA W POLSCE 
JAKO DETERMINANTA ROZWOJU INNOWACYJNOŚCI	153
WSTĘP	153
1.ISTOTA INNOWACJI	153
2.ISTOTA INNOWACJI W POLSCE	157
3.ISTOTA INNOWACJI W SEKTORZE PUBLICZNYM	158
4.DETERMINANTY ROZWOJU INNOWACYJNOŚCI	160
ZAKOŃCZENIE	164
LITERATURA	165
KINGA KOZŁOWSKA, UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU	166
XIII.DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORSTW
PRZEMYSŁOWYCH  W POLSCE W LATACH 2004-2014	167
WSTĘP	167
1.ISTOTA INNOWACJI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW	167
1.ANALIZA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH W POLSCE  W LATACH 2004-2014	170
2.DETERMINANTY WZROSTU INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH  W POLSCE	176
ZAKOŃCZENIE	178
LITERATURA	179
ANNA MATEL, UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU	180
XIV.ZACHOWANIA KONSUMENCKIE W UJĘCIU 
EKONOMII BEHAWIORALNEJ	181
WSTĘP	181
1. NEOKLASYCZNA KONCEPCJA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH	181
2. RACJONALNOŚĆ DZIAŁANIA W SZKOŁACH EKONOMICZNYCH	182
3. PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA EKONOMII BEHAWIORALNEJ	184
4. BEHAWIORALNA KONCEPCJA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH	185
ZAKOŃCZENIE	187
LITERATURA	188



MAGDALENA ROZENEK, KOLEGIUM EKONOMICZNO-SPOŁECZNE
SGH W WARSZAWIE	190
XV.DZIAŁALNOŚĆ E-PR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO 
 – STUDIUM PRZYPADKU	191
WSTĘP	191
1.UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI E-PR 
UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO	191
1.1. OTOCZENIE PUBLICZNEJ SZKOŁY WYŻSZEJ	191
1.2. WEWNĄTRZORGANIZACYJNE PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI 
E-PR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO	192
2.Kampania e-PR	198
Zakończenie	200
Netnografia	202
MARCIN KRÓL, SYLWIA KRÓL, POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA	203
XVI.WPŁYW MARKETINGU NA ZAKUPY KONSUMENTÓW	203
WSTĘP	203
1.ISTOTA MARKETINGU SZEPTANEGO	203
2.MARKETING W PRZEDSIEBIORSTWIE	205
3.REKLAMA A MARKETING	206
4.BADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM TELEFONU KOMÓRKOWEGO	207
ZAKOŃCZENIE	210
LITERATURA	211
NETNOGRAFIA	212
DOMINIK KABUS, POLITECHNIKA  CZĘSTOCHOWSKA	213
XVII.LEGAL REGULATIONS APPLICABLE FOR TRANSPORT COMPANIES WITHIN THE INTERNATIONAL MARKET	213
INTRODUCTION	213
1. LEGAL REGULATIONS IN THE SCOPE OF ROAD TRANSPORTATION OF GOODS	213
2. REQUIREMENTS APPLICABLE FOR ROAD CARRIERS	216
3.CERTIFICATION OF ROAD CARRIERS	217
4.CERTIFICATE OF PROFESSIONAL COMPETENCE	218
5.COMMUNITY LICENSE	219
6.DRIVER’S CERTIFICATE	220
BIBLIOGRAPHY	222


WALDEMAR JAGODZIŃSKI, SZKOŁA GŁOWNA HANDLOWA	223
XVIII.SUKCESJA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI PRZEDSIĘBIORSTWA	223
WSTĘP	223
1.ISTOTA  POJĘCIOWA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO	224
2.MODEL FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO 
WG C. ROSENBAUER	224
3. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE ZASOBAMI NIEMATERIALNYMI	228
4.SUKCESJA PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNEGO A STRATEGIA REDUNDANCJI ZASOBÓW NIEMATERIALNYCH	228
PODSUMOWANIE	232
BIBLIOGRAFIA	233
DOMINIK KABUS, POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA	236
XIX.PLATFORMA INTERNETOWA RAPID 
- NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE  W DZIAŁALNOŚCI TRANSPORTOWEJ	237
WSTĘP	237
1.ZNACZENIE SPEDYCJI W PROCESIE TRANSPORTOWYM	237
2.PLATFORMA INTERNETOWA RAPID	239
3.ZAKRES ZASTOSOWAŃ PROGRAMU INTERNETOWEGO RAPID:	242
4.GŁÓWNE ZALETY PLATFORMY „RAPID” W GRUPIE ZAKUPOWEJ	243
5.KORZYŚCI DLA KLIENTA	243
6.KORZYŚCI DLA PRZEWOŹNIKA	243
7.KORZYŚCI DLA GRUPY:	243
PODSUMOWANIE	246
BIBLIOGRAFIA	247

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Przepych i przemoc. Dominacja i kontestacja w myśli Ibn Chalduna

Ktoś może rzec: „Znowu Ibn Chaldun?” Tak właśnie, Ibn Chaldun raz jeszcze i dotąd, dopóki jego dzieło pozwala na sprzeczne interpretacje, równie nieoczekiwane, jak heurystyczne.Odczytując na nowo dzieło czternasto...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

W ogrodach królowej

Amira Galib wkrótce ma poślubić szejka Zufara. Tak przed laty postanowił jej apodyktyczny ojciec. Amira, zanim podejmie życie wypełnione wyłącznie obowiązkami, chce choć przez jedną noc poczuć się wolna. Gdy wymyka się z pałacu do pięknych ogrod...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

W gabinecie lekarza specjalisty. Choroby reumatyczne. Łuszczycowe zapalenie stawów

Kolejny numer z serii „W gabinecie lekarza specjalista. Reumatologia”, pod redakcją naukową prof. dr hab. Marii Majdan, skierowany do praktykujących reumatologów, ortopedów, lekarzy rodzinnych, specjalistów rehabilitacj...
3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Emisja akcji w Polsce w nowej europejskiej perspektywie - jednolity rynek papierów wartościowych w Unii Europejskiej. Rozdział 3. Rynek papierów wartościowych w Polsce w świetle rozwiązań europejskich

Poważną zaletą książki jest jej przystępny język, gdyż nawet stosunkowo skomplikowane zagadnienia przedstawione są w sposób jasny i przejrzysty. Autorka umiejętnie połączyła kwestie ekonomiczne z analizą prawną, dbając przez cały czas o wysoki p...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

HR Business Partner Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji

Pozycja rekomendowana przez : Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development.Książka HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!