0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 101 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Consumer Protection Standards in Europe - Sławomir Smyczek - 17 %

Consumer Protection Standards in Europe

Wydawca: Placet
Very interesting and practical book for consumers, managers as well researchers. This book is an up to date study treating about consumer rights protection. The reader can find there an explanation...
34,83 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody sprawnego zarządzania - Henryk Bieniok

Metody sprawnego zarządzania

Książka (miękka)
Niedostępny
Metody sprawnego zarządzania - Henryk Bieniok

Metody sprawnego zarządzania

Wydawca: Placet
Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra.
Niedostępny
Zobacz więcej
Zbiór zadań z podstaw rachunku kosztów z rozwiązaniami - Roman Niemczyk

Zbiór zadań z podstaw rachunku kosztów z rozwiązaniami

Wydawca: Placet
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla szeroko rozumianych służb finansowo–księgowych, początkujących księgowych, jak też słuchaczy szkół policealnych, studentów wyższyc...
Niedostępny
Zobacz więcej
Władza i kierowanie - Outlet - Waldemar Stelmach

Władza i kierowanie - Outlet, Teor...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Władza i kierowanie - Outlet - Waldemar Stelmach

Władza i kierowanie - Outlet

Teorie i praktyki biurokracji

Wydawca: Placet
Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Rynki kapitałowe cz.II - Outlet - Waldemar Tarczyński

Rynki kapitałowe cz.II - Outlet

Metody ilościowe

Wydawca: Placet
W miarę wzrostu liczby spółek reprezentowanych na giełdzie, szerszej reprezentacji branżowej, dostępności innych instrumentów finansowych trzeba stosować inne narzędzia umożliwiające ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreowanie zachowań w organizacji - Outlet - Józef Penc

Kreowanie zachowań w organizacji -...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kreowanie zachowań w organizacji - Outlet - Józef Penc

Kreowanie zachowań w organizacji - Outlet

Konflikty i stresy pracownicze, zmiany i rozwój organizacji

Autor: Józef Penc
Wydawca: Placet
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwo...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ciemne strony kierowania - Outlet - Waldemar Stelmach

Ciemne strony kierowania - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ciemne strony kierowania - Outlet - Waldemar Stelmach

Ciemne strony kierowania - Outlet

Redaktor: Leszek Plak
Wydawca: Placet
O metodach i technikach kierowania napisano wiele książek. Wszystkie one koncentrują się na tym jak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach dla realizacji celu działu, wydziału, firmy. Wszys...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Modelowanie ewaluacji projektów europejskich - Outlet - Grzeszczyk Tadeusz A.

Modelowanie ewaluacji projektów europejskich - Outlet

Wydawca: Placet
Wybór tematu publikacji podyktowany jest zapotrzebowaniem zarówno ekspertów oceniających wnioski aplikacyjne o dofinansowanie projektów, jak również potencjalnych...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych - Sławomir Smyczek

Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych

Wydawca: Placet
Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Modelowanie ewaluacji projektów europejskich - Grzeszczyk Tadeusz A.

Modelowanie ewaluacji projektów europejskich

Wydawca: Placet
Wybór tematu publikacji podyktowany jest zapotrzebowaniem zarówno ekspertów oceniających wnioski aplikacyjne o dofinansowanie projektów, jak również potencjalnych...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie działalnością innowacyjną

Zarządzanie działalnością innowacyjną

Redaktor: Lidia Białoń
Wydawca: Placet
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie i informatyka - Outlet - Jerzy Kisielnicki

Zarządzanie i informatyka - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie i informatyka - Outlet - Jerzy Kisielnicki

Zarządzanie i informatyka - Outlet

Wydawca: Placet
W książce uzasadniam hipotezę o stałym procesie integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki. Właśnie we współczesnych systemach zarządzania, nasyconych inform...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie i informatyka - Jerzy Kisielnicki

Zarządzanie i informatyka

Książka (miękka)
Niedostępny
Zarządzanie i informatyka - Jerzy Kisielnicki

Zarządzanie i informatyka

Wydawca: Placet
W książce uzasadniam hipotezę o stałym procesie integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki. Właśnie we współczesnych systemach zarządzania, nasyconych inform...
Niedostępny
Zobacz więcej
Mali mogą więcej - Gabriela Antczak

Mali mogą więcej

Marketing małej firmy czyli wojna o rynek

Wydawca: Placet
Drogi Przedsiębiorco.Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po t...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja w zarządzaniu - Outlet - Leszek Kiełtyka

Komunikacja w zarządzaniu - Outlet...

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Komunikacja w zarządzaniu - Outlet - Leszek Kiełtyka

Komunikacja w zarządzaniu - Outlet

Techniki, narzedzia i formy przekazu informacji

Wydawca: Placet
Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystan...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Promocja reklama aktywizacja sprzedaży - Outlet - Tadeusz Sztucki

Promocja reklama aktywizacja sprze...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Promocja reklama aktywizacja sprzedaży - Outlet - Tadeusz Sztucki

Promocja reklama aktywizacja sprzedaży - Outlet

Sztuka pozyskiwania nabywców

Wydawca: Placet
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim s...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Młodzi nabywcy na e-zakupach - Leszek Gracz

Młodzi nabywcy na e-zakupach

Wydawca: Placet
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spę...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ceny transferowe - Outlet - Marek Barowicz

Ceny transferowe - Outlet, Narzędz...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ceny transferowe - Outlet - Marek Barowicz

Ceny transferowe - Outlet

Narzędzie optymalizacji podatkowej grupy kapitałowej

Wydawca: Placet
Z podatkowego punktu widzenia, w międzynarodowej grupie kapitałowej podlegającej różnym jurysdykcjom podatkowym, a tym samym odmiennym obciążeniom podatkowym, dokonuje się transakcji, między...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ceny transferowe - Marek Barowicz

Ceny transferowe

Narzędzie optymalizacji podatkowej grupy kapitałowej

Wydawca: Placet
Z podatkowego punktu widzenia, w międzynarodowej grupie kapitałowej podlegającej różnym jurysdykcjom podatkowym, a tym samym odmiennym obciążeniom podatkowym, dokonuje się transakcji, między...
Niedostępny
Zobacz więcej
Promocja reklama aktywizacja sprzedaży - Tadeusz Sztucki

Promocja reklama aktywizacja sprzedaży

Sztuka pozyskiwania nabywców

Wydawca: Placet
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 101 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20