0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Znaleziono: 5983 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
- 22 %

POZ w Polsce Struktura, zadania, funkcje

W podręczniku przedstawiono najnowszą wiedzę o podstawowej opiece zdrowotnej w Polsce. Autorki krok po kroku wyjaśniają trudne zagadnienia związane z ochroną zdrowia, opisują strukturę POZ, zasady ...
53,82 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zagrożenia zdrowia publicznego

Część 5. Vademecum promotora zdrowia

Wydawca: Wolters Kluwer
W kolejnej części publikacji Zagrożenia zdrowia publicznego szczególną uwagę poświęcono działalności promotora zdrowia, którego podstawowym celem jest aktywizowanie społeczności na rz...
81,40 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 22 %

Zarządzanie w pielęgniarstwie

Podręcznik dla studentów studiów magisterskich.

Książka jest kontynuacją podręcznika „Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej”. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie...
77,22 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 16 %

Zarządzanie podmiotem leczniczym

Redaktor: Monika Dobska
Jest to przewodnik na drodze doskonalenia zarządzania organizacjami świadczącymi usługi medyczne, ze szczególnym przeznaczeniem dla personelu medycznego i managerów podmiotów leczniczych....
124,78 zł 149,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 29 %

Optymalizacja kosztów w praktyce dentystycznej Zarządzaj skutecznie swoimi finansami

W książce „Optymalizacja kosztów w praktyce dentystycznej. Zarządzaj skutecznie swoimi finansami” znajdziesz gotowe wskazówki i instrukcje, jak właściwie gospodarować pien...
49,74 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Przełamywanie pierwszych lodów integracja i aktywizacja grupy

Materiały szkoleniowe. 201 ćwiczeń i gier

Autor: Edie West
Wydawca: Nieoczywiste
Zbiór dokładnych instrukcji przeprowadzenia 201 ciekawych i nieschematycznych grupowych ćwiczeń i gier, przeznaczony dla trenerów i szkoleniowców prowadzących sesje różn...
236,89 zł 259,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 31 %

Psychologia sprzedaży, Podnieś spr...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
30,95 zł 44,90 zł
Do koszyka
- 31 %

Psychologia sprzedaży

Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe

Autor: Tracy Brian
Wydawca: MT Biznes
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branżyBrian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobook...
30,95 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 30 %

Mistrzowski zespół sprzedaży

Jak stworzyć wybitny team handlowy

Wydawca: Helion
Ludzie, z którymi odniesiesz sukcesWłaśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć ...
41,45 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych

Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Autor: Paweł Bryła
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W sw...
38,19 zł 41,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 20 %

Przedsiębiorstwo Drogi sukcesu ryn...

Książka (kartonowa foliowana)
52,23 zł 64,90 zł
Do koszyka
- 20 %

Przedsiębiorstwo Drogi sukcesu rynkowego

Autor: Janusz Żurek
Wydawca: PWE
Książka obejmuje wiedzę o funkcjonowaniu przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce rynkowej. Autorzy przedstawili m.in. różne klasyfikacje przedsiębiorstw oraz ich cele i zasady dzia...
52,23 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Korporacja

Elementy konstrukcji prawnej

Wydawca: Wolters Kluwer
Monografia zawiera przekrojową analizę konstrukcji korporacji prywatnoprawnej. Celem opracowania jest przede wszystkim wyodrębnienie zasadniczych elementów występujących w każdej strukturze ...
PRZEDSPRZEDAŻ
125,10 zł 139,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rachunkowość zarządcza Od teorii do praktyki

Wydawca: CeDeWu
Książka „Rachunkowość zarządcza. Od teorii do praktyki", to opracowanie dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać nie tylko teorię, ale i praktyczną stronę rachunkowości za...
121,50 zł 135,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Przedsiębiorczość Zarządzanie przedsiębiorstwem od A do Z

Na polskim rynku brakowało podręcznika, który umiejętnie łączyłby elementy teoretyczne z przyziemną, niezbędną wiedzą praktyczną - począwszy od założenia przedsiębiorstwa, po bardziej złożon...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marka, Wizerunek, wizualność, komu...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny

Marka

Wizerunek, wizualność, komunikacja

Wydawca: Libron
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) zost...
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny
Zobacz więcej

Marka, Wizerunek, wizualność, komu...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny

Marka

Wizerunek, wizualność, komunikacja

Wydawca: Libron
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) zost...
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny
Zobacz więcej

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników badań odnośnie do stosowania UDI w komó...
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny
Zobacz więcej

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników badań odnośnie do stosowania UDI w komó...
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny
Zobacz więcej

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu Pomorza Zachodniego

Niniejsza monografia opisuje zagadnienia dotyczące zarówno innowacyjnych, jak i pozainnowacyjnych uwarunkowań przedsiębiorczości regionalnej. Temat ten został zbadany również przez pr...
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny
Zobacz więcej

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu Pomorza Zachodniego

Niniejsza monografia opisuje zagadnienia dotyczące zarówno innowacyjnych, jak i pozainnowacyjnych uwarunkowań przedsiębiorczości regionalnej. Temat ten został zbadany również przez pr...
ZAPOWIEDŹ
Niedostępny
Zobacz więcej

Współczesne zarządzanie Kształtowanie i eksploatowanie Tom 1

Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację proce...
Znaleziono: 5983 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.