Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności, ponieważ ich właściciele byli przekonani, że marketing nie jest wiedzą tajemną, ale dostępna wszystkim. Niemniej należy zapoznać się z kilkoma podstawowymi zasadami zarządzania, aby przedsięwzięcie mogło się udać. Paweł Tkaczyk przyprawia swoje doświadczenie marketingowca dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor omawia wszystkie ważne kwestie, jakie właściciel firmy, pracownik marketingu, specjalista do spraw PR - powinien znać. Audiobook zawiera solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób. Audiobooka można też słuchać w wybranych fragmentach, wybierając zagadnienia, najbardziej interesujące zagadnienia: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić! Paweł Tkaczyk - właściciel agencji reklamowej MIDEA. Z zamiłowania typograf, z zawodu projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi też szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Pracuje dla największych — Gazeta.pl, marki z grupy Allegro— i dla całkiem niewielkich, pomagając im rosnąć. Mąż Patrycji, ojciec Pawełka i Wiktorii, wraz z Rodziną mieszka we Wrocławiu.