0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ROLA TEATRU IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY W KREOWANIU WIZERUNKU MIASTA LEGNICA

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Redakcja naukowa: Joanna Kurowska-Pysz, Łukasz Wróblewski

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ROLA TEATRU IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY W KREOWANIU WIZERUNKU MIASTA LEGNICA

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego, organizacji pozarządowych i wreszcie mądrego, odpowiedzialnego biznesu. Poprzez współpracę z instytucjami kultury, podmioty komercyjne realizują własne cele związane z kreowaniem wizerunku, promowaniem marek produktów i usług, działalnością w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, ale jednocześnie stają się hojnymi sponsorami wielu wartościowych wydarzeń i przedsięwzięć, zaspokajają społeczne potrzeby wyższego rzędu, a zarazem uprawiają marketing terytorialny. Wykorzystywanie komponentu kulturowego w innych sektorach generuje warunki sprzyjające przekształcaniu innowacyjnych idei w produkty i usługi. Przedstawiciele biznesu wiedzą, że od ludzi kultury można się uczyć kreatywności i twórczego myślenia, zaś otwarci na nowe doświadczenia ludzie kultury czują potrzebę zdobywania umiejętności i kompetencji menedżerskich, zgłębiania sztuki organizacji, zarządzania czy marketingu. Te uwarunkowania otwierają nowe, niezwykle interesujące pole do badań naukowych o charakterze poznawczym i aplikacyjnym. Współczesna kultura staje się bowiem sferą wzajemnego przenikania się emocji i wartości biznesowych, a zarządzanie instytucjami kultury we współczesnym świecie wymaga zarówno wyczucia preferencji i oczekiwań odbiorców dóbr i usług kultury, jak też znajomości reguł, jakimi rządzi się gospodarka rynkowa.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Joanna Kurowska-Pysz, Łukasz Wróblewski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-64927-57-7
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Starość niepokorna. O niektórych niestereotypowych rolach seniorów

Według stereotypowego postrzegania seniorów ich aktywność skupia się w obrębie ról rodzinnych, określonej działalności organizacyjnej i konsumenckiej, wzmożonej religijności, koncentracji na sprawach domowych. (...) powiększa się liczba s...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęc...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Opowieść o dwóch miastach

Rewolucja i miłość w cieniu gilotyny „Była to najlepsza i najgorsza z epok, wiek rozumu i wiek szaleństwa, czas wiary i czas zwątpienia, okres światła i okres mroków, wiosna pięknych nadziei i zima rozpaczy” – tak rozpoc...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Problem zwiększenia energii ludzkości

„Skąd bierze się każda siła napędowa? Co to za sprężyna, która wszystko napędza? Widzimy pływy oceanu, płynące rzeki, wiatr, deszcz, grad i śnieg uderzające w nasze okna, widzimy, jak pociągi i parowce nadciągają i oddalają się, słyszymy ...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Pisma wybrane Tom 1

Zbiór tekstów rozproszonych Dimitra Fiłozofowa, opracowany przez Piotra Mitznera, z lat 1900-1916. Dimitrij Fiłozofow poeta, krytyk literacki, polityczny emigrant urodzony w Carskiej Rosji, zmarł w Otwocku w czasie II wojny światowej. Kie...
39,69 zł 44,10 zł
Do koszyka

Rola internetowych poradni językowych w procesie normalizacji pisowni polskiej

Książka jest wynikiem analizy około 2,5 tys. porad językowych z zakresu ortografii zamieszczonych w Internecie przez Poradnię Językową PWN, e-poradnie uniwersyteckie, poradnię PWSZ w Chełmie oraz Telefoniczną Poradnię Językową UG. Obejmuje historię i ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!