0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Wirtualne Targi Książki do -50% »


Współczesny świat dziecka (Miękka)

Media i konsumpcja

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
39,90 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł












Dodaj do schowka

Współczesny świat dziecka

Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.

Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci–media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna.
W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów.
Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech

Małgorzata Bogunia-Borowska – socjolog i medioznawca. Pracuje w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Małgorzata Bogunia-Borowska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323345565
  • EAN: 9788323345565
  • Liczba stron: 372
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.58kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

32,87 zł 49,00 zł
Do koszyka

Najgorsze dzieci świata

Książka jest kolekcją opowieści o najgorszych szelmach i psotnikach na świecie. Cały zbiór został genialnie zilustrowany przez Tony’ego Rossa. Wśród przedstawionych urwisów znajdziemy: Wicia Wszarza, który chciał zmien...
25,77 zł 35,00 zł
Do koszyka

Egzotyczny świat sawanny

W kulturze afrykańskiej bajki zajmują miejsce szczególne. Są typowym przejawem ustnej tradycji literackiej przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Stąd wynika ich autentyzm, który jest źródłem wiedzy nie tylko o twórczości l...
24,78 zł 33,60 zł
Do koszyka

Słowa i świat Rozmowy Janiny Koźbiel

Pisarz to ten, kto wydaje się ekspertem od słowa. Czyni je przecież narzędziem poznania, zwraca je ku ludziom. Nawet jeśli nie chce o słowie mówić, ujawnia wobec niego stosunek w swojej twórczości. W niej widać, czy powierza się słowu z o...
28,32 zł 40,00 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty dotyczące możliwości prowadzenia działań wspierających rozwój małych dzieci zagrożonych niepełnosprawnością lub niepełnosprawnych oraz ich rodziny

Książka stanowi prezentację doświadczeń zdobytych podczas realizowania działań na rzecz małych dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych oraz ich rodzinom przez placówki zakwalifikowane do realizacji pilotażu programu rządowego...
32,76 zł 39,00 zł
Do koszyka

Jak żywić niemowlęta i małe dzieci Praktyczny poradnik dla rodziców

Poradnik jest przeznaczony dla wszystkich opiekunów, którzy od początku chcą zdrowo i racjonalnie odżywiać swoje dzieci. W książce znajdą oni odpowiedzi na nurtujące ich pytania dotyczące karmienia naturalnego i sztucznego. Autorzy uwzględniają różne r...
10,91 zł 14,90 zł
Do koszyka

Masa solna dla dzieci

Praktyczny poradnik, który uczy lepienia z masy solnej. Autorka wyjaśnia w prosty sposób oraz przedstawia na licznych zdjęciach, jak zrobić 27 różnych figurek, m.in. jaszczurkę, kota, świecznik, misia czy rybkę. Na początku został ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.