0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Współczesne koncepcje innowacji

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Edyta Gwarda-Gruszczyńska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Współczesne koncepcje innowacji

Publikacja jest skierowana do studentów, doktorantów i młodych badaczy. Zamierzeniem autorki nie było opracowanie podręcznika akademickiego, w którym można znaleźć wszystkie najważniejsze zagadnienia z zakresu zarządzania innowacjami.
Głównym celem monografii jest prezentacja współczesnych koncepcji, a przede wszystkim kierunków rozwoju innowacji.
Podstawą analiz stały się koncepcja zrównoważonego rozwoju oraz przewidywane przez analityków megatrendy, które będą kształtowały świat w kolejnych latach.
Obecnie technologia uznawana jest za jeden z głównych czynników, które wpływają na wszystkie aspekty życia ludzkiego. Stopień zaawansowania nowoczesnych technologii i ich wszechobecność sprawiają, że innowacyjne rozwiązania mają coraz większy wpływ na życie ludzi oraz funkcjonowanie przedsiębiorstw. Dlatego w publikacji dużo uwagi poświęcono innowacjom technologicznym, zwłaszcza tym, które mogą stanowić podstawę do tworzenia nowości w innych sektorach (np. technologie graniczne, kluczowe technologie wspomagające).
W monografii poruszono także problematykę innowacji w obszarze ekologii i w sferze społecznej oraz podjęto próbę identyfikacji kierunków jej rozwoju w Europie i na świecie.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8220-060-7
  • ISBN druku: 978-83-8220-059-1
  • Liczba stron: 182
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 	7

Część I – Innowacje	11

1.	Innowacje – koncepcje i modele	13
1.1.	Postrzeganie innowacji	13
1.2.	Rozwój koncepcji innowacji	17
1.3.	Proces innowacyjny i jego modele	25

Część II – Podstawowe zjawiska towarzyszące innowacjom	33

2.	Transfer technologii 	35
2.1.	Pojęcie i rodzaje transferu technologii	35
2.2.	Modele transferu technologii i jednostki wparcia dla transferu technologii	38
3.	Komercjalizacja	41
3.1.	Pojęcie komercjalizacji	41
3.2.	Strategie komercjalizacji 	46
3.3.	Uwarunkowania wyboru strategii komercjalizacji 	55
3.4.	„Doliny śmierci” w komercjalizacji	58
4.	Dyfuzja innowacji	61
4.1.	Pojęcie i proces dyfuzji innowacji	61
4.2.	Płaszczyzny, sposoby i uwarunkowania przebiegu procesów dyfuzji innowacji	65

Część III – Wyzwania i kierunki rozwoju innowacji na świecie	69

5.	Zrównoważony rozwój, megatrendy a kierunki rozwoju innowacji	71
5.1.	Zrównoważony rozwój	71
5.2.	Megatrendy i siły motoryczne rozwoju innowacji 	81
5.3.	Odwrócone innowacje	92

Część IV – Kierunki rozwoju innowacji w Europie	99

6.	Kluczowe Technologie Wspomagające (KETs)	101
6.1.	Charakterystyka i rola kluczowych technologii wspomagających	101
6.2.	Kluczowe Technologie Wspomagające w Unii Europejskiej	105
6.3.	Kluczowe technologie wspomagające w Polsce	112
7.	Ekoinnowacje	121
7.1.	Technologie środowiskowe – źródło ekoinnowacji	121
7.2.	Ekoinnowacje i ich znaczenie dla przedsiębiorstw	125
7.3.	Ekoinnowacje w Europie i w Polsce	131
8.	Innowacje społeczne	141
8.1.	Charakterystyka i znaczenie innowacji społecznych	141
8.2.	Powstawanie i proces innowacji społecznych	148
8.3.	Przykłady innowacji społecznych w Europie i w Polsce	154

Zakończenie	165

Bibliografia	167

Inni Klienci oglądali również

22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Wdrażanie innowacji społecznych przez wiejskie organizacje pozarządowe i lokalne grupy działania

W monografii podjęto rzadko poruszaną w Polsce, a jednocześnie bardzo popularną w krajach zachodnich problematykę wdrażania innowacji społecznych. Na podstawie bogatego materiału empirycznego próbowano dociec, na czym polegają nietypowe praktyki...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Innowacje i eksperymenty pedagogiczne "okresu przełomu". Doświadczenia radzieckie, rosyjskie i ukraińskie

(...) Autor pracy prof. dr hab. Marian Bybluk jest uznanym w Polsce specjalistą oraz autorytetem w zakresie spraw dotyczących kondycji oraz rozwoju edukacji i pedagogiki u naszych „wschodnich sąsiadów”. Potwierdzone licznymi publikac...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Współczesne polskie migracje

Książka stanowi przegląd nowych i ważnych kierunków oraz wątków obecnych w badaniach migracyjnych w Polsce i na świecie, rozwijających się w ostatnich latach niezwykle dynamicznie. Zamieszczono w niej teksty syntetyczne, podsumowujące wie...
230,40 zł 256,00 zł
Do koszyka

Współczesne problemy prawa podatkowego. Teoria i praktyka. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Bogumiłowi Brzezińskiemu. Tom I i II

Prezentowana księga powstała dla uczczenia jubileuszu 45 lat pracy naukowej Profesora Bogumiła Brzezińskiego. Stanowi ona wyraz uznania środowiska akademickiego oraz praktyków dla dorobku naukowego Jubilata i jego doniosłego znaczenia dla polski...
10,79 zł 11,99 zł
Do koszyka

Koncepcja apokatastazy w dziejach myśli filozoficznej i współczesnej kosmologii

Fragment monografii: "Każdy z nas często zastanawiał się nad faktem, czy świat, który jest nam dany, jest jedyny w swoim rodzaju. Czy możliwe jest, iż istnieje nieskończona ilość takich samych światów? Możliwe, że tuż obok nas istni...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Ciało i społeczeństwo. Socjologia ciała w badaniach i koncepcjach teoretycznych

Trójkąt kulinarny, body positivity, jednopłciowy model ciała to niektóre z zawartych w publikacji pojęć objaśniających jak ludzkie ciała kształtują się i są kształtowane przez społeczeństwo. Książka zabiera czytelnika w podróż prze...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!