• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Współczesna analiza strategii (Twarda)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
89,00 zł
75,97 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,03 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł oferujemy wyłącznie płatność elektroniczną.
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 7,50 zł 6,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 8,50 zł 7,50 zł
Kurier Poczta Polska 11,50 zł 10,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł 11,50 zł
Kurier 13,50 zł 12,50 zł



Płatność przy odbiorze Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11,50 zł 10,50 zł
Kurier Poczta Polska 14,50 zł 13,50 zł
Kurier 16,50 zł 15,50 zł
Dodaj do schowka

Współczesna analiza strategii

Autor – światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego – kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:
– najważniejsze narzędzia analizy strategicznej,
– główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa,
– współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów,
– główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa),
– społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.

Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.

Robert M. Grant jest profesorem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i profesorem wizytującym Uniwersytetu Georgetown w Waszyngtonie i City University w Londynie.

„Robert M. Grant stworzył wybitne dzieło o zarządzaniu strategicznym, które stanowi przykład połączenia dyscypliny intelektualnej, integracji treści, praktycznego znaczenia i odniesienia do konkretnych sytuacji”.
prof. Mingfang Li, California State University, Northridge

„Lektura obowiązkowa dla menedżerów i studentów kierunków ekonomicznych”.
prof. dr hab. Tomasz Gołębiowski, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu
Szkoły Głównej Handlowej

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363391072
  • EAN: 9788363391072
  • Liczba stron: 654
  • Wymiary: 17.5x25.0cm
  • Waga: 1.20kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Współczesna synteza organiczna Wybór eksperymentów

Po raz pierwszy - nowoczesna preparatyka organiczna i podręcznik w jednym tomie!Obszerny, doskonale zilustrowany ćwiczeniami podręcznik współczesnej chemii organicznej. Powstał na podstawie wykładów i ćwiczeń prowadzonych przez auto...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Nowe podejście do analizy progu rentowności

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat tradycyjnych oraz najnowszych metod analizy progu rentowności. Jest unikatowym studium wiedzy z zakresu rachunku progu rentowności i pierwszą publikacją na ten temat na polskim rynku wydawniczym. Jej oryginaln...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Komputerowa analiza obrazu biomedycznego

Książka jest pierwszą w Polsce i jedną z nielicznych w piśmiennictwie światowym monografią na temat oceny ilościowej struktur biologicznych i wykorzystania metod cyfrowej analizy obrazu i fotografii cyfrowej. Obecnie są to metody szeroko wkraczające w ...
74,76 zł 89,00 zł
Do koszyka

Analiza przypadków klinicznych w alergologii. Leczenie farmakologiczne w praktyce polskich lekarzy 2018 Część II

Wysokospecjalistyczna publikacja uwzględniająca prawidłowe, zgodne z najnowszą wiedzą, sposoby diagnozowania, postępowania terapeutycznego i efekty leczenia 30 przypadków dotyczących m.in.: astmy, ostrego zespołu wieńcowego, anafilaksji, alergii w...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Metody instrumentalne w analizie chemicznej

Podręcznik chemicznej analizy instrumentalnej jasno i przystępnie omawia większość stosowanych obecnie metod analitycznych. Materiał został podzielony na 5 części: proces analityczny, metody spektroskopowe, metody elektroanality...
24,65 zł 29,00 zł
Do koszyka

Płeć a trwanie życia Analiza demograficzna

Kobiety żyją przeciętnie dłużej od mężczyzn na całym świecie. Celem niniejszej książki jest próba identyfikacji najważniejszych czynników determinujących zróżnicowanie długości życia kobiet i mężczyzn. Analiza sięgająca połowy XVII...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.