0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

(Miękka ze skrzydełkami)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 32,81 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

33,79 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 249 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 249 zł   od 249 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 249 zł   od 249 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323548126
  • EAN: 9788323548126
  • Liczba stron: 227
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.39kg
  • Data premiery: 30.03.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

30,88 zł 39,20 zł
Do koszyka

Komunikacja - mowa - język osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Prezentowane w niniejszej pracy nowe spojrzenie naukowo-badawcze służy lepszemu zrozumieniu zaburzeń komunikowania się osób ze spektrum autyzmu. Szczególnie cenne są implikacje praktyczne dotyczące stymulowania ich umiejętności komunikacy...
40,24 zł 48,00 zł
Do koszyka

Rekrutacja liderów przez pryzmat kultury organizacji

Prezentowana książka pomoże osobom rekrutującym rozpoznać profil kompetencyjny pożądanego menedżera-lidera, nie tylko w odniesieniu do uniwersalnych wyzwań przyszłości, ale przede wszystkim potrzeb i wartości organizacji, wyznaczonych przez kulturę org...
30,98 zł 50,00 zł
Do koszyka

Uchwyć niewidoczne. Myślenie wizualne w praktyce

To nie jest zwykła książka do czytania. To przewodnik z mnóstwem wizualnych patentów pobudzających Twoją kreatywność i zachęcających do działania poprzez rysunek. Zawarte tu zasady uzmysłowią Ci, jak skutecznie możesz wykorzystać Twoje na...
39,97 zł 64,00 zł
Do koszyka

Czy organizacja publiczna może się uczyć?

Książka dr. Huberta Guza jest solidną pozycją naukową z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości. Skupia się na problematyce organizacyjnego uczenia się. Jej wyjątkowość polega na tym, że wpisuje się ona w subdyscyplinę zarządzania publicznego. Ta problema...
25,89 zł 37,00 zł
Do koszyka

Intuicja jej siła i słabość

Za przeciwieństwo myślenia racjonalnego uznajemy często coś, co nazywamy szóstym zmysłem, intuicją. Przyzwyczailiśmy się do tego, że te zjawiska zawłaszczyli sobie specjaliści od ezoteryki, parapsychologii a nawet religii. David Myers z po...
483,93 zł
Do koszyka

Współczesne wyzwania w komunikacji marketingowej

"Współczesne wyzwania w komunikacji marketingowej" to książka, która stanowi nowoczesne spojrzenie na strategie komunikacji marketingowej w nowych realiach, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu pandemii Chovida-19, komunikacji kryzysowej na portalach s...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!