0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wiarygodność

(eBook)

klucz do sukcesu w biznesie

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Matthew Michalewicz, Zbigniew Michalewicz

  • Tłumacz: Ewa Kieres, Joanna Szczepanowska

  • Wydawca: PJATK

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wiarygodność

Postawmy sprawę jasno: porażka jest do niczego. Powoduje, iż tracimy wiarę w samych siebie, zaczynamy się zastanawiać dlaczego niektórzy osiągają sukces a inni osiągają dno. Szybko dochodzimy do wniosku, że w biznesie, tak samo jak w życiu, wszystko sprowadza się do wiarygodności. Gdy nie otrzymamy pożyczki w firmie, gdy inwestor nam odmówi, gdy nie uda nam się zawrzeć ważnej transakcji, wszystko to jest przejawem zaburzenia wiarygodności. I pomimo iż wiarygodność jest czymś, co decyduje o porażce lub sukcesie, o podpisaniu korzystnej umowy lub o pustym koncie bankowym, to w dzisiejszych czasach jest właśnie czymś, czego brakuje ponad 95 procentom pracowników, menadżerów oraz przedsiębiorców. Wiarygodność: klucz do sukcesu w biznesie to książka, która wyjaśnia trudne do zdefiniowania znaczenie wiarygodności w biznesie odpowiadając na pytania „jak?”: jak zorganizować biznes, jak go ukształtować, jak kontrolować i jak sprawić, aby dla nas zarabiał. Znaleźć tu można wskazówki dotyczące tego, jak pracownicy, członkowie zarządu, środki masowego przekazu oraz inne czynniki, mogą pomóc w osiągnięciu najwyższego poziomu wiarygodności nas samych, działu, w którym pracujemy, czy naszej firmy. Książka ta przeznaczona tak dla samodzielnych przedsiębiorców jak i dla szeregowych pracowników dużych firm, może zmienić to, w jaki sposób patrzymy na świat biznesu…oraz to, jak świat biznesu patrzy na nas.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-63103-43-9
  • Liczba stron: 188
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

26,03 zł 28,92 zł
Do koszyka

Jak poprawić swoją wiarygodność w bankach?

Szukasz sposobu na zwiększenie swoich szans na kredyt hipoteczny? Może chcesz naprawić nadszarpniętą historię kredytową? Ten krótki poradnik pomoże Ci w tym!Dowiesz się min.: — Na co banki zwracają uwagę kiedy starasz się o kr...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Wiarygodność akademicka w edukacyjnych praktykach

W prezentowanej publikacji autorzy spoglądają w przeszłość uniwersytetu, by zadać również pytania o współczesny sens podejmowanych wcześniej zobowiązań i sposób wywiązywania się z nich. Zajmują się kwestią różnic dyscyplinar...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Sekrety Biblii - Historyczna wiarygodność Starego Testamentu

"Odkrycie za odkryciem potwierdziło dokładność niezliczonych szczegółów, przyczyniając się do uznania wartości Biblii, jako rzetelnego źródła historycznego".William F. Albrigh (archeolog i biblista)Sensa...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.

Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji.Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają ...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Etyka we współczesnej rachunkowości a wiarygodność informacji w niej tworzonych

Zawartość pracy została zaprezentowana w czterech rozdziałach. Rozdział pierwszy charakteryzuje społeczny wymiar prowadzenia działalności gospodarczej przez współczesne przedsiębiorstwa. Rozdział drugi poświęcono wycenie zasobów, kt&oacut...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Wiarygodność cudu. Rozważania na temat zasadności wiary w cuda

Robert A. Larmer w książce „Wiarygodność cudu” w błyskotliwy i przekonujący sposób uzasadnia twierdzenie, że filozoficzne odrzucenie a priori wiary w cuda to poważny błąd. Cud powinien - według Autora - zajmować centralne miejsce we...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!