0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Urbanism as a way of life - 02 Behind the urbanism. Images of the city in modern marketing

(eBook)

Trying to rediscover

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2015

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Socjologia

  • Redakcja naukowa: Barbara Lewicka, Grzegorz Gawron, Marek S. Szczepański

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Urbanism as a way of life - 02 Behind the urbanism. Images of the city in modern marketing

Miasta, od chwili ich założenia przed wiekami, zawsze były przestrzeniami działań społecznych, masowych aktywności i zbiorowych zachowań. Wynikało to z ich niezwykłej siły przyciągania. Były – i są nadal – wpływowe, inspirujące i wzbudzają zainteresowanie. Z wielu powodów miasta są ważne zarówno dla zwykłych mieszkańców, jak i artystów i myślicieli. W 20. wieku Louis Wirth opisał zurbanizowane przestrzenie w kategoriach intensywnej gęstości zaludnienia, zróżnicowania społecznego i znacznych rozmiarów populacji – cech, które wydają się oczywiste i naturalne. W książce "Urbanism as a way of life. Trying to rediscover" autorzy podjęli próbę rozważenia, czy idee Louisa Wirtha nadal są żywe. Podjęli próbę odpowiedzi na pytanie, czy idee te – jeżeli poddane koniecznym modyfikacjom – mogą być użyteczne podczas analizy współczesnych miejskich przestrzeni.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Barbara Lewicka, Grzegorz Gawron, Marek S. Szczepański
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-8012-592-6
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Table of Contents

Foreword (Marek S. Szczepański, Grzegorz Gawron, Barbara Lewicka) / 7

Piotr Skudrzyk
Like fruits of the Bible tree. Moral status of metropolises / 11

Barbara Lewicka
Behind the urbanism. Images of the city in modern marketing / 25

Małgorzata Suchacka
Creative class — around related concepts. An attempt at critical sociological analysis / 39

Krzysztof Bierwiaczonek
Spatial identity in the theoretical and empirical contexts / 57

Grzegorz Gawron
Living longer in urban environments — developing “age-friendly” cities and communities in selected models / 75

Paulina Rojek-Adamek
Urban space and sustainable development. Social challenges to contemporary design / 93

Karolina Wojtasik
Urbicide — when the city becomes a target / 109

Zbigniew Zagała
Residents of urban and rural areas. The same or different? / 119

In Place of an End (Marek S. Szczepański, Grzegorz Gawron, Barbara Lewicka) / 135

Résumé / 137

Inni Klienci oglądali również

102,60 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
58,80 zł 84,00 zł
Do koszyka

Marketing Analytics

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i ...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instr...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami str...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor komp...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!