Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję – i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej. Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet, pomogą ci: • Pokonać „paraliż w zakresie sprzedaży” – i to na dobre! • Poznać i stosować szybkie „zajawki dźwiękowe”, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów. • Zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów. • Nawigować wokół przeszkód i „stróżów dostępu”, aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu! • Poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej – sprzedawanie – i wyeliminować żmudne, nieprzynoszące zysków czynności. • Przekształcić frustrację w sukces – i sprzedaż! Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet – i podbij świat sprzedaży! Telesprzedawcy wykonują tygodniowo średnio dwieście wychodzących rozmów telefonicznych i e-maili, w każdej chwili ryzykując odrzucenie. Będąc telesprzedawcą w labiryncie boksów, z telefonem jako jedynym towarzyszem, możesz się czuć odizolowany i pozbawiony motywacji. Ta książka będzie twoim prawdziwym przyjacielem i kompanem, towarzysząc ci w twoim boksie i pomagając wprowadzić kilka prostych zmian – takich jak opracowanie nowego zdania otwierającego, przygotowanie oryginalnego szablonu poczty elektronicznej czy ułożenie świeżych pytań – które pozwolą powstrzymać odkładanie słuchawek i spotykanie się z odmową oraz przekształcić kontakty w nowych potencjalnych klientów i sfinalizowane sprzedaże. [fragment] *** Josiane Chriqui Feigon jest prezesem i założycielem TeleSmart Communications, międzynarodowej firmy szkoleniowej i konsultingowej specjalizującej się w telesprzedaży. Jest autorką popularnego blogu Cubicle Chronicles (Kroniki Boksu); jej artykuły publikowały „Selling Power”, „Call Center Magazine” oraz inne czasopisma branżowe.
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Przedmowa
Podziękowania
Wstęp
Rozdział 1. Jak zarządzać czasem
Rozdział 2. Jak się przedstawiać
Rozdział 3. Jak nawigować
Rozdział 4. Jak zadawać pytania
Rozdział 5. Jak słuchać
Rozdział 6. Jak osiągać powiązania
Rozdział 7. Jak prezentować
Rozdział 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami
Rozdział 9. Jak finalizować
Rozdział 10. Jak tworzyć partnerstwo
Epilog