0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Sztuka dla biznesu

(Twarda)

Wspieranie kreatywności w organizacji

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,75 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

58,65 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 249 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 249 zł   od 249 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 249 zł   od 249 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Sztuka dla biznesu

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych, a także menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem.

„Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego – sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów.” - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (…). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury.
Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
    1. Pozostałe książki
  • Redakcja: Agnieszka Wojtczuk-Turek
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301208219
  • EAN: 9788301208219
  • Liczba stron: 314
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.65kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Agnieszka Wojtczuk-Turek

Dr hab. Agnieszka Wojtczuk-Turek, prof. SGH - dyrektorka Instytutu Kapitału Ludzkiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w problematyce zachowań organizacyjnych, zarządzania kapitałem ludzkim, przywództwa, kompetencji i postaw wobec pracy. W tych obszarach kierowała projektami badawczymi. Członkini Academy of Management, European Academy of Management, Eurasia Business and Economics Society. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, doktoranckich i MBA. Autorka licznych publikacji, m.in. książki „Przekształcanie pracy. perspektywa pracownika i organizacji” (Wyd. PWN, 2020). W ramach działalności eksperckiej realizuje projekty badawcze i consultingowe dla firm oraz instytucji. Pracę naukową łączy z doradztwem, szkoleniami i coachingiem dla kadry kierowniczej. Kieruje studiami podyplomowymi „Psychologia zarządzania dla menedżerów”.

Inni Klienci oglądali również

40,56 zł 49,00 zł
Do koszyka

Sztuka prowadzenia spotkań wirtualnych

Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracow...
11,20 zł 14,99 zł
Do koszyka

Sztuka zbawia

Widzisz...Chwila się przytrafiaNowy dzień na nowo się wznawiaNa fotografii, na papierku, na czymkolwiek"Sztuka zbawia"fragment
36,39 zł 45,00 zł
Do koszyka

Wielka nierządnica z Babilonu i inne sztuki mityczne

Hanoch Levin (1943 ? 1999),  jeden z najbardziej rozpoznawalnych izraelskich artystów, wystawiany i ceniony na całym świecie. Reżyser, autor dramatów, opowiadań, piosenek, wierszy i książek dla dzieci. Powstają o nim prace naukowe, k...
51,41 zł 69,99 zł
Do koszyka

Trudna sztuka latania

W domach z betonu nie ma wolnej miłości– ten przebój w latach 80. śpiewała cała Polska. Jego autorka Martyna Jakubowicz do dziś pozostaje jedną z najciekawszych postaci polskiej sceny muzycznej. Wierna swoim hippisowskim korzeniom, nigdy n...
47,28 zł 52,90 zł
Do koszyka

Sztuka zrywania

Mądra i głęboko poruszająca książka wyjaśniająca, co naprawdę dzieje się pod powierzchnią rozpadających się relacji. Oparta na obszernych badaniach i licznych wywiadach jest nieocenionym przewodnikiem dla każdego, kto chce zrozumieć rozstanie, jego eta...
63,66 zł 80,00 zł
Do koszyka

Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Informowanie niefinansowe zajmuje ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien spo...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!