0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych (eBook)

Studia przypadków

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2018

  • Autor: Kamila Szymańska, Wojciech Grzegorczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
17,45 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych. Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych. Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarządzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-992-7
  • ISBN druku: 978-83-8088-991-0
  • Liczba stron: 180
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	9

1. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym – etapy, treść i rodzaje	11
1.1.	Badania rynków zagranicznych	12
1.2.	Określenie celów działania na rynku zagranicznym	17
1.3.	Określenie narzędzi marketingowych przedsiębiorstwa i formułowanie strategii marketing‑mix	18
1.4.	Realizacja strategii i kontrola	22
1.5.	Rodzaje strategii marketingowych na rynkach zagranicznych	23

2. Strategie marketing‑mix na rynkach zagranicznych	31
2.1.	Polityka produktu na rynkach zagranicznych	31
2.2.	Polityka cenowa na rynku zagranicznym	38
2.2.1.	Ustalanie ceny w działalności eksportowej	39
2.2.2.	Formy płatności w transakcjach zagranicznych 	42
2.2.3.	Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji	45
2.3.	Polityka dystrybucji na rynku zagranicznym 	48
2.4.	Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym	56
2.4.1.	Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym	 	57
2.4.2.	Rodzaje działań promocyjnych	61
2.5.	Marketing‑mix a orientacja internacjonalizacyjna przedsiębiorstw	63
2.6.	Specyfika marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych	65
2.6.1.	Badania marketingowe rynków zagranicznych na użytek firm sektora MSP	67
2.6.2.	Podstawowe rodzaje strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych	69
2.6.3.	Organizacja działalności marketingowej MSP na rynkach zagranicznych	72

3. Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych – wyniki badań wtórnych	75
3.1.	Formy działania przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych	75
3.2.	Strategie marketing‑mix polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych	77
3.2.1.	Badania marketingowe rynków zagranicznych i organizacja marketingu	78
3.2.2.	Rodzaje i treść strategii marketing‑mix polskich firm na rynkach zagranicznych	81

4. Strategie marketing‑mix przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych. Studia przypadków	87
4.1.	Charakterystyka założeń badawczych	87
4.2.	Studia przypadków  	90
4.2.1.	Przedsiębiorstwo z branży ogrodniczej Everlasting Flowers	93
4.2.2.	Przedsiębiorstwo z branży odzieżowej	97
4.2.3.	Przedsiębiorstwo odzieżowe i sklep internetowy z odzieżą oraz tekstyliami	106
4.2.4.	Producent w branży instalacyjno‑grzewczej	113
4.2.5.	Producent obudów plastikowych dla wyrobów elektronicznych	120
4.2.6.	Producent sprężarek do klimatyzacji pojazdów	128
4.2.7.	Producent wstążek i dodatków do kwiatów	135
4.2.8.	Producent komponentów plastikowych i metalowych do aparatury elektrycznej	140
4.2.9.	Przedsiębiorstwo handlowe z branży motoryzacyjnej 	147
4.2.10.	Producent oprogramowania komputerowego dla przedsiębiorstw	152
4.2.11.	Producent taśm i etykiet odzieżowych 	157
4.2.12.	Producent odlewów ze stopów aluminium	164

Podsumowanie	173
Bibliografia	177

Inni Klienci oglądali również

26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Zagadnienia prawa konstytucyjnego. Polskie i zagraniczne rozwiązania ustrojowe

Publikacja powstała z okazji siedemdziesiątej rocznicy urodzin prof. zw. dra hab. Dariusza Góreckiego, wieloletniego kierownika Katedry Prawa Konstytucyjnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Jest zbiorem 36 studi&...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszy...

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - .BLOG - JAKO FORMA STRATEGII MARKETINGOWEJ

Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i por...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2016. Poligrafia i Papier

Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Spis treści: POLIGRAFIA (Bernard Jóźwiak) 1. Wstęp 2. Poligrafia w Polsce 3. Analiza drukarń dziełowych...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Handel równoległy produktami leczniczymi w prawie unijnym. Granice swobody przepływu towarów na rynku farmaceutycznym

Książka stanowi kompleksowe omówienie problemów prawnych związanych z handlem równoległym produktami leczniczymi. Zjawisko to analizowane jest z punktu widzenia przepisów prawa farmaceutycznego, prawa własności intelektualne...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Polski B2 i C1 Megatest

Chcesz poszerzyć i utrwalić swoją znajomość języka polskiego? Przygotowujesz się do zdobycia certyfikatu? MEGATEST wydawnictwa Lingo jest właśnie dla Ciebie! POLSKI B2 I C1. MEGATEST to uniwersalny zestaw testów, ćwiczeń i zadań gramatyczno-leks...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.