0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Michał Kanarkiewicz

  • Wydawca: Kanarkiewicz Strategy Consulting

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie

STRATEGIE
SZACHOWYCH MISTRZÓW
Jak dzięki strategii budować przewagę konkurencyjną i zdobywać nowe rynki? Poznaj strategie szachowych mistrzów i naucz się myśleć jak strateg-szachista!

Kiedy podejmować odważne decyzje? Kiedy tego nie robić? Co sprawia, że jedni odnoszą sukces, podczas gdy drudzy ledwo wiążą koniec z końcem? W jaki sposób budować strategie?

Na 208 stronach znajdziesz nie tylko inspirujące przykłady strategii szachowych, ale też modele i narzędzia do budowania własnego planu. Z ich pomocą zbudujesz własną strategię sukcesu.

Główny cel tej książki to zapoznanie Cię z strategiami, które sprawdzają się w szachach i które mogą być przeniesione do biznesu. W książce pokazuję reguły rządzące światem szachów i biznesu.

Uczestnicy moich szkoleń twierdzą, że budowanie indywidualnej strategii, która jest spójna z celami, wizją, misją i strategią organizacji, to klucz do sukcesu. Dlatego w książce pokazałem, w jaki sposób wyznaczać strategie, które pomogą Ci wygrać z konkurencją.

Książka odpowiada na szereg ważnych pytań. Przede wszystkim odpowiada na pytania: „Dlaczego warto budować strategię?” oraz: „Kiedy i jak ją budować?” To książka, która pokazuje szachy z zupełnie innej perspektywy. Biznes staje się coraz bliższy szachom i cieszę się, że masz w tym swój udział. Nie martw się, książka została napisana prostym (choć nie prostackim) językiem i okraszona jest ćwiczeniami, które pomogą Ci utrwalić pożądane nawyki.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-949998-5-8
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp

Część 1 Strategie szachowych mistrzów w biznesie

Rozdział 1 Dlaczego szachy?

Rozdział 2 Jak wykorzystać grę szachowych mistrzów w biznesie

Rozdział 3 W jaki sposób skutecznie wyznaczać cele?

Rozdział 4 Faza debiutu (strategia błękitnego oceanu)

Rozdział 5 Faza gry środkowej (jak zamienić taktykę w strategię)

Rozdział 6 Faza zakończenia (kajdany kosztów utopionych)

Rozdział 7 Siedem lekcji szachowych mistrzów do wykorzystania
w Twoim biznesie już dziś

Część 2 Wywiady z szachistami, którzy odnieśli sukces w biznesie

Rozdział 8 Przemysław Gdański – Wizja, strategia i rozwój

Rozdział 9 Leszek Badurowicz – O wyniku decydują detale

Rozdział 10 Wiktor Słomiński – Nie każda przegrana jest porażką,
a wygrana – sukcesem

Rozdział 11 Andrzej Krzywda – Automatyzacji nie da się zatrzymać

Rozdział 12 Marcin Kolago – Przekleństwo szachów

Rozdział 13 Robert Jarczyński – Szachy otwierają drzwi

Część 3: Podsumowanie i bonusy

Rozdział 14 Podsumowanie

Rozdział 15 Jak dalej ze mną współpracować?

Rozdział 16 Bonusy

Podziękowani

Inni Klienci oglądali również

90,00 zł 100,00 zł
Do koszyka

Czempiony Biznesu. Strategie Trwałego Sukcesu Firm Rodzinnych

Podręcznik rodzinnego biznesu, który powinien być przekazywany z pokolenia na pokolenie!Tylko w 1/3 firm przywództwo jest skutecznie przekazywane następnemu pokoleniu. Jak zbudować rodzinne imperium? Książka zapewnia solidne, ...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Strategie komunikacyjne osób dwujęzycznych

Niniejszej publikacji przyświecają dwa cele. Pierwszym z nich jest krytyczne omówienie dotychczasowych badań nad polszczyzną osób wczesnodwujęzycznych, tj. przedstawicieli drugiego pokolenia polskich emigrantów, określanych mianem ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Dotacje i finansowanie Twojej firmy. Praktyczny poradnik krok po kroku dla zaczynających swój biznes

Jestem praktykiem biznesu i od 20 lat pracuję w bankowości i finansach. Jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem pozyskałam ponad 500 dotacji na założenie firmy oraz napisałam ponad 100 biznesplanów będących załącznikami do aplikacji o środki u...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

IX Olimpiada Szachowa - Dubrownik 1950

Pierwsza powojenna Olimpiada nieznacznie tylko rozjaśniła mrok jaki panował w szachowym świecie po międzynarodowym konflikcie. Nie po raz pierwszy wątki sportowe splotły się ze skomplikowaną materią polityki. Jednak tym razem, ich skala pobiła wszelkie...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm,...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Strategia marketingu narracyjnego w Policji

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!